    From: Jerry vel Szkodnik <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew ze zlym adresem
    Date: 6 Jul 2004 12:04:45 GMT

    Kamil Jońca naklikał posta o treści następującej:

    > Co to znaczy nie zgadza ? Zadałem Ci pytanie w jednym z poprzednich
    > postów i nie odpowiedziałeś.
    Na które? To z nazwiskiem przecież odpisałem. Nie zgadza się ponieważ nie
    jesteś Kaczor Donald i nie mieszkasz na Obrazkowej 5 w Hollywood.

    > A jakieś argumenty ? Bo Twoja wiara i niewiara mnie nie przekonuje
    Argumenty na co, na złą kondycje banków? Niech banki podadzą wiarygodne
    argumenty bo mnie ich nie przekonują. Ty nie musisz mi wierzyć nie to jest
    celem tej wymiany zdań. Widzę, że się ze mną nie zgadzasz, ale też jakichś
    przekonywujących argumentów nie przedstawiasz, po prostu stajesz przeciw
    mnie i tyle. Powiedziałem to w odpowiedzi kto miałby księgować ręcznie więc
    napisałem, że mogą ludzi zatrudnić albo system dopasować i na to kasę
    powinni mieć. To że napisałem to lekko zawoalowane a nie wprost nie zmienia
    sensu wypowiedzi. OK od tej chwili piszę prosto, łopatologicznie.

    > To napisz algorytm, jeśli to takie trywialne.[...]
    Naprawdę uważasz, że to takie skomplikowane? W nazwyczajniejszej bazie mogę
    porządnie przefiltrować i porównać dane, a Ty mówisz, że to problem?

    > No, cóż za pomyłki trzeba płącić.
    tAA wiem. Takie truizmy mnie nie jarają.

    > no to masz problem.
    No i? Co to wnosi? To też powinien być mój problem? Drugiej strony czy może
    banku?

    > I biorą. Możesz być pewien, ze jeśli trafi na konto o innym _numerze_
    > to sie wybronisz.
    Pytam się skoro wystarczy nr to po co cała reszta?

    > A co to ma wspólnego z przelewami,
    Tyle samo a może więcej co Twoja skrytka pocztowa.

    > Żeby podać ci przykłady że adres korespondencyjny <> adresu
    > zameldowania i nie wynika to z czyjejś niefrasobliwości.
    Wiem o tym. Tak jak pisałem przeprowadzałem się kilka razy, co nie
    przeszkadzało mi mieć porządku w tym temacie.

    > BTW. to o
    > skrytce pocztowej z powodu niedoręczania przesyłek, to jes mój
    > przypadek. Niestety.
    Współczuję.

    > Bredzisz.
    Nie lubie jak ktoś się odzywa do mnie w ten sposób. Sam na razie nie
    przedstawiłeś żadnych rzeczowych argumentów, że to co mówię jest
    niwykonalne bądź niepotrzebne. To, że według Ciebie bredzę zostawiam bez
    komentarza.
    Co do idei Twojej odpowiedzi, założę się że każdy średnio myślący może
    założyć choćby jutro konto w MBanku na kogo chce i jak chce. Mam tam konto
    i nikt nie weryfikował moich danych w _żaden_ sposób. W zwykłym banku to
    jeszcze w dowód patrzą, w Intelligo też musisz sobie dowód podrobić bo
    kurier sprawdzał a tu co? ksero z napisem stwierdzam zgodność z oryginałem.
    Sksreować mogę sobie co chcę, ba na kompie skana poprzerabiam, sksereuję
    dla lepszego widoku i huzia, mam jutro konto na np Twoje imię i nazwisko.

    > To jeszcze tylko firmy Ci zostały. Rzeczywiście drobiazg. :->
    rzeczywiście wieeeeelki problem. Jak się chce to sie zrobi, jak się nie
    chce to nic się nie da zrobić.

    PS. Nie jest moją intencją nikogo do niczego przekonywać, wlazłem sobie
    tutaj poczytać jak to jest, wyraziłem jako klient swoje zdanie na jeden
    temat nic więcej. To co Ty sobie wyobrażasz, to co dla Ciebie jest wielkim
    problemem mnie nie przekonuje, to, że zaczynasz mnie obrażać swiadczy tylko
    o Tobie. Tak z ciekawości pracujesz w banku?

    lekko ozięble pozdrawiam
    --
    Jerry vel Szkodnik

    http://www.nosugaradded.pulsnet.pl