    From: Jerry vel Szkodnik <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew ze zlym adresem
    Date: 6 Jul 2004 10:06:59 GMT

    Kamil Jońca naklikał posta o treści następującej:

    > Dobrze odpowiedz mi na pytanie:
    > Ja sieę nazywam Kamil Jońca, żeby było przypuśćmy, że mam na drugie
    > Łukasz.
    >
    > I teraz które przelewy system powinien odrzucicć i dlaczego
    > Kamil Jońca - ?(brak drugiego imienia)
    > K.Jońca -?
    > Jońca
    > KŁJońca
    > K.Jonca - (polskawa wersja)
    > Jońca.K.
    Adres może jeszcze co? Poza tym nie piszę o odrzucaniu tego samego nazwiska
    przy braku drugiego imienia bądź w ogóle imienia, ale uważam że jeśli
    napisałbym Twój nr konta a w odbiorcy Kaczor Donald, Rysunkowa 5, Hollywood
    to nie powinnieneś dostać tych pieniędzy i wiem, że kiedyś tak było, może
    ręcznie księgowali, może trwało dłużej, ale przy pomyłce łatwiej było o
    zwrot, terraz pomijając oszustwa przez zwykły przypadek zdaża się, że ktoś
    wysyła coś gdzie nie powinno być wysłane a bank oczywiście się wypina. Z
    bankami mam tyle wspólnego, że mam konto nie interesują mnie ich sprawy z
    księgowaniem ręcznym czy automatycznym, dla mnie jako klienta liczy się
    możliwość odzyskania niesłusznie zapłaconych bądź omyłkowo wpłaconych
    pieniędzy. Wysłałem na konto oszusta przez przypadek, bank nawet nie ma
    zamiaru powiedzić kto jest właścicelem konta, aby odzyskać omyłkowo
    wpłacone pieniądze muszę iść na Policję. Inna sprawa dostałem kiedyś
    niesłuszne pieniądze i po dwóch miesiącach ktoś się zorientował, ze nagle
    mam oddać, na pytanie dlaczego usłyszałem pomyłka i weź i znajdź nagle kasę
    na oddanie?

    > i jeszcze parę innych mutacji.
    > Oczywiście w przypadku instytucji sprawa się jeszcze bardziej
    > komplikuje . Do tego dochodzą adresy (zameldowania jeden, wszędzie do
    > korespondencji podawany drugi, przez przypadek zdarzy, się że nadawcy
    > przelewu podasz ten korespondencycjny...)
    Ta każdy ma swój punkt widzenia. Ja mam swój i nie widzę problemu w podaniu
    dobrych i pełnych danych-czego mam się bać lub wstydzić.? Dlaczego się nie
    zameldować i mieć jeden adres? Szukać dziury można zawsze. Ja stoję na
    stanowisku, że powinna być większa weryfikacja danych.

    --
    Jerry vel Szkodnik

    http://www.nosugaradded.pulsnet.pl
    http://www.nosugaradded.prv.pl