  • 1. Data: 2008-03-28 11:04:52
    Temat: Przelew zagraniczny w euro - z mbank czy inteligo?
    Od: "Olas" <S...@w...pl>

    Musze zrobic platnosc w euro.
    Chce zrobic przelew z konta w inteligo albo mbanku.
    W mbanku taka usluga to min. 20 pln :-(

    Czy inteligo ma taka usluge? Jaki jest jej koszt?

  • 2. Data: 2008-03-28 20:36:24
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Olas" <S...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Musze zrobic platnosc w euro.
    > Chce zrobic przelew z konta w inteligo albo mbanku.
    > W mbanku taka usluga to min. 20 pln :-(
    >
    > Czy inteligo ma taka usluge? Jaki jest jej koszt?

    www.inteligo.pl

    internet explorer ci nawalił?

    k.

  • 3. Data: 2008-03-29 06:40:33
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    nie ma przelewów zagranicznych z Inteligo, ewntualnie z PKO BP+ dostep IPKO,
    przelew europejski 8 zł, ale jeszcze: koszty prowadzenia konta + dostępu do
    IPKO, chyba z 8 zł, wogóle nieopłacalne !!! a wysłanie przelewu z MBanku to
    istna głupota !

    ja płacę faktury Holendrom z konta Ing Direct za 5 zł, jako przelew
    europejski, taniej chyba nie ma nigdzie, ale musisz w tym celu założyć konto
    DIRECT w ING.

    Nie daj sie skusić na darmowe przelewy z Citi on-line, maja BARDZO WYSOKI
    KURS EURO, a do tego jeśli chcesz żeby nie obciążyli odbiorcy to i tak
    musisz wybrać opcje że ty płacisz, więc przelew nie jest juz darmowy,
    płacisz ok. 15EUR. Do tego z Citi nie wyślesz kwoty powyżej równowartości
    5000PLN, co jest wogóle śmieszne...

  • 4. Data: 2008-03-29 09:26:21
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Płacisz z konta złotowego czy w euro?
    Ciekawi mnie co bedzie, jesli złozysz z opcją pokrywania kosztów przez odbiorcę?
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2008-03-29 14:51:50
    Od: Pete <n...@n...com>

    Zephyr pisze:
> [...]
    > darmowy, płacisz ok. 15EUR. Do tego z Citi nie wyślesz kwoty powyżej
    > równowartości 5000PLN, co jest wogóle śmieszne...

    No popatrz, dobrze, że Citi tego nie czyta, bo mi stosują ludzkie kursy
    a i prowizji żadnej nie pobrali.

    Co prawda nie próbowałem wysłać kwoty > 5000PLN, ale może podałbyś jakiś
    link do tych rewelacji. Bo jeśli jest w tym tyle prawdy ile w innych
    twoich informacjach, to po prostu kłamiesz.

    --
    Pete

  • 6. Data: 2008-03-29 17:58:44
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    prosze bardzo
    sprawdź kurs EUR w ing:
    http://www3.ing.pl/u235/navi/108769/template/fp,curr
    ency,quotation.wm/category_id/1/ingbankmode/true
    albo sprawdź kurs EUR w BZWBK:
    https://www.centrum24.pl/bzwbkonline/eSmart.html?typ
    =90&lang=pl

    a tu kurs w Citi: http://zephyr.republika.pl/citi.jpg

    a więc miedzy np. kursem Euro miedzy ING a Citi jest 0,0385 różnicy, płace
    faktury ~4000 - 5000 EUR tygodniowo, więc np. 0,0385X4000=154 zł w plecy,
    dziękuje, do widzenia...

  • 7. Data: 2008-03-29 17:59:47
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    złotowego, w przelewach europejskich nie ma opcji innej niż SHA, czyli
    współdzielone.

  • 8. Data: 2008-03-29 18:05:17
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    prosze bardzo
    sprawdź kurs € w ing:
    http://www3.ing.pl/u235/navi/108769/template/fp,curr
    ency,quotation.wm/category_id/1/ingbankmode/true
    albo sprawdź kurs € w BZWBK:
    https://www.centrum24.pl/bzwbkonline/eSmart.html?typ
    =90&lang=pl

    a tu kurs w Citi: http://zephyr.republika.pl/citi.jpg
    oczywiście patrz na sprzedaż dewiz, nie pieniądza, czego w Citi nawet nie
    ma;

    a więc miedzy np. kursem Euro miedzy ING a Citi jest 0,0385 różnicy,
    płace
    faktury ~4000 - 5000 € tygodniowo, więc np. 0,0385X4000=154 zł w plecy,
    dziękuje, do widzenia...

  • 9. Data: 2008-03-30 04:15:12
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Konieczność podawanie danych beneficjenta z umlautami jedynie telefonicznie
    dorabiajacemu studentowi z dezinfolinii to
    porazka.
    JaC

    -----

  • 10. Data: 2008-03-30 12:27:38
    Od: Pete <n...@n...com>

    666 pisze:
    > Konieczność podawanie danych beneficjenta z umlautami jedynie telefonicznie
    dorabiajacemu studentowi z dezinfolinii to
    > porazka.
    > JaC

    A coś bardziej merytorycznego? Skoro wiesz co to umlaut, to zapewne też
    wiesz, jaki mechanizm stosują kraje niemieckojęzyczne omijające ten problem.
    Wskaż mi też bank w UE, który potrafi w danych wpisać Ędward Ącki.

    --
    Pete