  • 11. Data: 2008-03-30 12:44:40
    Temat: Re: Przelew zagraniczny w euro - z mbank czy inteligo?
    Od: Pete <n...@n...com>

    Zephyr pisze:
    > prosze bardzo
    > sprawdĹş kurs â?Ź w ing:
    > http://www3.ing.pl/u235/navi/108769/template/fp,curr
    ency,quotation.wm/category_id/1/ingbankmode/true

    > albo sprawdĹş kurs â?Ź w BZWBK:
    > https://www.centrum24.pl/bzwbkonline/eSmart.html?typ
    =90&lang=pl

    > a tu kurs w Citi: http://zephyr.republika.pl/citi.jpg
    > oczywiście patrz na sprzedaż dewiz, nie pieniądza, czego w Citi nawet
    > nie ma;
    >
    > a wiÄ?c miedzy np. kursem Euro miedzy ING a Citi jest 0,0385 róşnicy,
    > pĹ?ace
    > faktury ~4000 - 5000 â?Ź tygodniowo, wiÄ?c np. 0,0385X4000=154 zĹ? w plecy,
    > dziÄ?kuje, do widzenia...

    U mnie ma dewizy:
    http://www.citibank.pl/poland/homepage/polish/kursy.
    jsp?data=1

    Citi: 3.6086
    BZWBK: 3,5955
    ING: 3,5897
    BRE: 3,6043
    2 gr. różnicy

    sprawdziłem losowo inny dzień - np. 21.03.2008
    Citi: 3.6189
    BZWBK: 3,6021
    ING: 3,6175
    BRE: 3,6148
    tu kurs w Citi prawie równy ING

    Nie mam rachunku w ING ani w BZWBK. Wcześniej sprawdzałem z BRE i był
    porównywalny.

    Na moje prywatne potrzeby (wiele przelewów na małe kwoty) Citi jest OK.

    A co z tym ograniczeniem do 5000PLN???

    P.S.
    charset="iso-8859-2" ????

    --
    Pete

  • 12. Data: 2008-03-30 17:44:28
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    no nie wiem nawet 2 gr to jest przy 4000 EUR - 80 zł, jak wysyłasz małe
    kwoty to może Ci nie przeszkadza, ale ja nie wiem po co przepłacać, w kazdym
    razie w Citi maz droższe waluty, ja sledzę je od dłuższego czasu bo chciałem
    używać konta oszczędnościowego w Citi do wysyłania przelewów zagranicznych,
    ale kursy mnie zniechęciły. W regulaminie jest że dla bezpieczeństwa
    jednorazowa transakcja nie moze przekraczać 5000PLN