  • 1. Data: 2006-11-16 22:29:47
    Temat: Przelew zagraniczny dla malych firm co polecacie?
    Od: Mihnik <m...@s...pl>

    Witam,

    Obecnie mam rachunek w BPH i place za przelew zagraniczny 65 zl. Moj
    oddzial ma byc wchloniety przez Pekao SA wydaje mi sie ze oplata tam
    jest procentowa za wartosc przelewu max 300 zl.

    Czy moglibyscie mi polecic bank dla firm z najtanasz obsluga rachunku i
    przelewami zagranicznymi?

    Nie chce zadnych kart, kredytow itd W miesiacu wykonuje dwa przelewy
    zagraniczne, gdzie najtaniej to wyjdzie?

    dzieki
    Pablo

  • 2. Data: 2006-11-16 22:51:43
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Czy moglibyscie mi polecic bank dla firm z najtanasz obsluga rachunku i
    > przelewami zagranicznymi?

    Multi,
    rachunek walutowy bezpłatny
    przelew zagraniczny 0,25% kwoty przelewu (min.20,00 zł maks.200,00 zł)
    rachunek bieżący 1(dla lekarzy)-15zł/mc
    (nie wiem czy można mieć tylko rach. walutowy),
    albo szukaj dalej :)

  • 3. Data: 2006-11-16 23:04:01
    Od: "normund" <n...@q...rt>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rachunek bieżący 1(dla lekarzy)-15zł/mc
    > (nie wiem czy można mieć tylko rach. walutowy),

    Otrzymuje 10 000 EUR na konto i mam do zaplacenia w Polsce 35 000 PLN,
    średni kurs NBP dla EUR 3,80
    Ile dostane PLN w Multi za 10 000 EUR i jakie beda koszty przelewu ?

  • 4. Data: 2006-11-17 01:53:40
    Od: "nocnyMarek" <n...@p...onet.pl>

    > Otrzymuje 10 000 EUR na konto i mam do zaplacenia w Polsce 35 000 PLN,
    > średni kurs NBP dla EUR 3,80
    > Ile dostane PLN w Multi za 10 000 EUR

    Wg kursu sprzedaży BRE (pewnie ~3,73)
    http://www.multibank.pl/oplaty_i_kursy/kursy_walut
    Nie mam pojęcia czy przy takich kwotach da się kurs negocjować.

    > i jakie beda koszty przelewu ?

    którego?
    -przychodzącego 0zł (dostaniesz tyle ile dotrze do banku)
    -przelew złotówkowy nie pamiętam (chyba max.1zł)
    ale zawsze możesz sprawdzić w TOIP
    http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/Bin
    aryPL/89495/taryfa_oplat_i_
    prowizji_89495.pdf

  • 5. Data: 2006-11-17 07:24:19
    Od: Mihnik <m...@s...pl>

    Niestety mi sie nie oplaca gdyz przelewy robie na duze kwoty i zawsze
    bede mial oplate maksymalna 200 zl za przelew. W BPH mam oplate stala 65
    zl. wiec na 2 transakcjach strace 280 zl :)

  • 6. Data: 2006-11-17 09:02:49
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Niestety mi sie nie oplaca gdyz przelewy robie na duze kwoty i zawsze
    > bede mial oplate maksymalna 200 zl za przelew. W BPH mam oplate stala 65
    > zl. wiec na 2 transakcjach strace 280 zl :)

    Tak to jest jak się zapomina napisać o takim 'drobiazgu'
    że chodzi o przeley na kwotę >20tys.&#8364; :)

    ps.
    gdybyś tak jeszcze odpowiadał pod cytatem
    było by całkiem miło :)