  • Data: 2020-05-16 23:56:57
    Temat: Re: Przelew zagraniczny a niezgodność nazwbeneficjenta
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    PiteR napisał(a) w wiadomości: ...
    >in <news:almarsoft.6793747191688640540@news.neostrada.p
    l>

    >skąd się biorą tacy debile w tym google którzy wszystko
    >robią na odwrót żeby utrudnić człowiekowi życie.

    1. Debilny "target" teraz też ma pieniądze (w normalnym
    świecie by nie miał) i jest w stanie za to zapłacić więc
    mu się dogadza.
    2. Nawiedzony projektant/informatyk itp. koniecznie chce
    udowodnić potrzebę swego istnienia i wprowadza "innowacje".
    A jeżeli nie chce to szef takie postawy wymusza.
    3. Moda, czyli kopiowanie debilnych pomysłów. Parafrazując
    Kopernika-Greshama - gorszy pomysł wypiera "w obiegu" lepszy.
    "Lepszy" jest wprawdzie "gromadzony" czyli niekturzy używają
    lepszych (starszych) programów, ale po pewnym czasie...
    "Twój program nie obsługuje..." Dlaczego? Patrz pkt. 2.
    4. Władza, która "wie lepiej" wymusza takie rozwiązania
    wprowadzając przepisy.

    W przeglądarkach były oddzielnie przyciski zatrzymaj i odśwież
    (stronę). Niestety ktoś wymyślił, że ten sam będzie miał 2
    funkcje zależnie czy strona wczytana czy dopiero się wczytuje.
    Okienko wyszukiwania zamiast u dołu pojawia się wraz z paskiem
    na górze przesuwając cały widok strony.
    Zamiast podawać pełną datę i godzinę przy mailach, SMS-ach
    jest "dziś" (wtedy można liczyć na godzinę), "wczoraj", "kilka
    dni temu"... Może to się jakimś biurwom podoba, mnie doprowadza
    do szału.

    A potem się to powiela, co najmniej jako "domyślne"
    ustawienia...

    Arek