  • Data: 2020-05-17 00:40:28
    Temat: Re: Przelew zagraniczny a niezgodność nazwbeneficjenta
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:5ec06183$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    user Arek pisze tak:

    > Może to się jakimś biurwom podoba, mnie doprowadza
    > do szału.

    No mnie doprowadziło. Na poczatku korony z zaskoczenia mnie posadzili
    przed outlookiem czy co tam mają teraz w korpo. Obierz poczte, ja hasło
    mam w menadzerze w domu dkcjukcxGT%#%H756ju Jakie masz hasło?
    Zapomniałeś pewnie. Tak zapomniałem ;) Zainstaluj aplikację naszą na
    telefonie. Ok. Już biegnem instalować ;)

    W domu szybko do nauki. Jak skonfigurować Sylpheed jakie serwery pop
    smtp, zgoda na odbior przez pop dla niezaufanej aplikacji.

    Dodaj przeglądarkę urządzenie do zaufanych hahaha nie trzymam cookies
    i kto wie jaką będe miał za tydzień przeglądarkę i ip ;)

    zalogul z fejzbukiem ;) sms czy to byłes ty czy nie ty. no po prostu
    obłed.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza