  • Data: 2020-05-17 00:13:49
    Temat: Re: Przelew zagraniczny a n iezgodność nazw beneficjenta
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Marek napisał(a) w wiadomości: ...

    >No wiec w praktyce to NIE działa,, po co kruszysz kopię? Przed chwilą
    >wysłałem przelew do "Kubusia Puchatka" na rachunek kolegi. Doszedł
    >przelew do kolegi. Gwarantuje Ci, że przez KIR też przejdzie.

    Czasem dojdzie, czasem nie.
    Nie pamiętam czy przed zmianami 2018 czy już po, kolega
    płacił za zakup w sklepie przelewem. Literówkę zrobił w nazwie
    firmy i nie doszło. Reklamacja - dane beneficjenta niezgodne.
    Była sprawa oszustów którzy podawali nr konta ale nazwę
    fundacji (coś z Radiem Maryja). Zdaje się, że zapadł dziwny
    wyrok że bank ma zwrócić pieniądze darczyńcom.

    Nie wiem czy jest prawo miedzynarodowe. W każdym kraju
    mogą być różne regulacje i praktyka. Przynajmniej wiecie jak
    w jednym z banków w Indonezji.

    Arek