  • 1. Data: 2005-01-28 10:46:18
    Temat: Przelew z konta KK w Sez@amie
    Od: "Pluszaq" <p...@c...pl>

    Jak dokonac przelewu w BPH Sez@m na rachunek ROR z konta karty kredytowej?

    Pluszaq

  • 2. Data: 2005-01-28 11:58:52
    Temat: Re: Przelew z konta KK w Sez@amie
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Jak dokonac przelewu w BPH Sez@m na rachunek ROR z konta karty kredytowej?

    A opłaca Ci się to? :-)

    Płatności->Przelewy->Nowy i jako rachunek obciążany wybierz rachunek KK.

    Jacek

  • 3. Data: 2005-01-28 15:12:24
    Od: "Pluszaq" <p...@c...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Płatności->Przelewy->Nowy i jako rachunek obciążany wybierz rachunek KK.

    No niby tak - tylko ja nie moge wybrac rachunku KK jako obciazeniowego - mam
    karte bursztynowa (plaska) czy przez to nie bede mogl zrobic takiego
    przelewu ?

    Pluszaq

  • 4. Data: 2005-01-28 18:51:58
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    > mam
    > karte bursztynowa (plaska) czy przez to nie bede mogl zrobic takiego

    Z każdej KK BPH możesz zrobić przelew. Czy w zakładce kart masz widoczną KK?
    Moze niedawno aktywowałeś KK??

    Darek

  • 5. Data: 2005-01-28 19:28:47
    Od: "Pluszaq" <p...@c...pl>

    Użytkownik "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Z każdej KK BPH możesz zrobić przelew. Czy w zakładce kart masz widoczną
    KK?
    > Moze niedawno aktywowałeś KK??

    No rzeczywiscie - w sumie to jeszcze fizycznie jej nie mam (dopiero rachunek
    sie uruchomil) - czyli powiadasz ze trzeba ja aktywowac - tak
    podejrzewalem - a wlasnie - juz ktorys raz sie spytam (bo padlo w tym watku
    stwierdzenie czy mi sie oplaca przelew z KK - czy nie jest to przypadkiem
    teraz w promocji ze nie ma zadnych wiekszych oplat od takiej transakcji?

    Pozdrawiam. Pluszaq

  • 6. Data: 2005-01-28 21:05:31
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    > teraz w promocji ze nie ma zadnych wiekszych oplat od takiej transakcji?

    Po aktywacji karty w bankomacie pojawi Ci się w Sezamie. Przelew z KK
    kosztuje 0,5%. Do końca kwietnia (jak na razie) transakcje przelewów z
    karty=transakcje bezgotówkowe. Czyli jak spłacisz w terminie wskazanym na
    wyciągu to masz kredyt bez odsetek. Mi się opłaca spłacić debet poprzez
    przelew z KK.

    Darek