  • Data: 2016-02-19 09:29:15
    Temat: Re: Przelew w koronach do Czech ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    Dostałem takiego maila (to już cena 24 EUR z wysyłką 13 EUR):
    "Zvolili jste platbu převodem - objednávku je nutno zaplatit předem a
    to s těmito údaji:
    Číslo konta: 2500595839/2010
    Celková částka: 37.00 EUR
    Variabilní symbol: 101010

    S PLATBOU VYČKEJTE NEŽ BUDE OBJEDNÁVKA POTVRZENA JAKO VYŘÍZENÁ."

    >Czyli chyba w euro?
    >I jak ten numer przerobić na IBAN/SWIFT/BIC?

    Spytaj ich.
    A przy okazji spytaj jakie maja koszta za przyjecie przelewu SEPA,

    Bo np inteligo
    http://inteligo.pl/konto/funkcjonalnosci/transakcje/
    przelewy-zagraniczne/

    przyjecie przelewu SEPA - 5zl,
    wyslanie przelewu SEPA - 8zl,
    wyslanie przelewy z opcja OUR (ponosimy wszystkie koszty) ... nie
    probowalem, ale wychodzi mi na to, ze to nie bedzie SEPA, wiec 50+80
    zl ...

    J.