  • Data: 2016-02-19 10:56:50
    Temat: Re: Przelew w koronach do Czech ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:70aa57ac-33ce-4d67-bccb-72c3860e97cf@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 19 lutego 2016 09:29:30 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    >Wychodzi na to że western union było najtańsze?
    >10zł prowizja i trzeba policzyć rtóżnioce kursowe
    >Na cinkciarz.pl 900 koron kosztuje ok 148,86zł, western union chce
    >150,7(dane z wczoraj) więc ok 2zł różnicy
    >Wiec wysłanie przez WU 900koron na rachunek do Czech to koszt
    >niewiele ponad 10zł. Nie warto się bawić w otwieranie rachunków w
    >euro itp. Chyba że ktoś już ma

    Moze to i dobra propozycja, ale po doliczeniu powiedzmy 1.5 euro na
    koszta odbiorcy, zgodzeniu sie na przewalutowanie PLN/EUR przez bank,
    i przelewie SEPA nadal nie powinno byc jakos strasznie drogo ... o ile
    odbiorca akceptuje euro.
    Zreszta jak nie akceptuje to tez niewiele drozej, to drobna kwota
    jest, koszt przewalutowania po jego stronie tez nie jest wielki, tylko
    trudno trafic z kwota :-)

    A nie mozna jak normalny czlowiek - karta zaplacic ? :-)

    J.