  • Data: 2017-02-15 18:14:35
    Temat: Re: Przelew transgraniczny
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-15 o 17:56, Waldek pisze:

    > Przypuszczam ze mają jeden "szablon"
    > i nie dochodzą kto z unii a kto spoza ;)
    >
    > W ub. roku korzystałem z rezerwacji przez booking.com
    > ale płaciłem dopiero gotówką całość na miejscu.
    > Teraz "podobno" zmienili zasady i cała kwota jest blokowana na karcie
    > - podobno, bo nie sprawdzałem tego ;)
    > Gostek mówił że booking kasuje 7% prowizji
    > wiec skontaktowałem się z ichniejszym biurem bez zbędnych pośredników
    > Dodatkowa korzyść to wybór dowolnej kwatery - (a te już znam) nie tylko
    > tych "wystawianych" na booking ;)
    >
    > Różnica jest jeszcze taka ze w booking można się wycofac "bezkosztowo"
> [...]

    Strasznie mieszasz z tym booking.

    Po pierwsze - kwota jest blokowana, albo nie jest, w zależności jak
    sobie to zrobi w ofercie hotel. Niektóre rezerwacje w ogóle nie wymagają
    karty kredytowej.

    Po drugie - koszty rezygnacji są różniste, od opłaty przy rezygnacji
    zaraz po rezerwacji, przez stany pośrednie, aż do darmowej rezygnacji do
    dnia przyjazdu - tu też hotel o tym decyduje jaką ofertę daje.

    Kontakt osobisty z hotelem - fajne, ale nie wszędzie jest to takie
    proste, zwłaszcza za granicą, ponadto co mnie obchodzi prowizja
    hotelarza, dotarcie do klienta innymi kanałami też kosztuje. Zaletą
    booking jest to, że po pobycie mogę wysmażyć odpowiedni komentarz, a -
    przy wyborze - że mogę przeczytać komentarze innych, w tym i moich rodaków.

    --
    Liwiusz