  • Data: 2017-02-15 18:22:29
    Temat: Re: Przelew transgraniczny
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    > Tych "onych" to miałem na myśli to biuro podróży, które postępuje i buracko i
    głupio
    >- chyba że w CR rzeczywiście jest taka fatalna oferta kont w euro w bankach,
    >że nie znajdziesz takiego, gdzie przyjmują SEPA za darmo - w PL to już standard.

    Ano właśnie, wygląda na to że Bank ich trzyma za jajca :)
    Może nie powinienem wklejać prywatnej korespondencji
    ale tak IMO z niej wynika ;)

    /Napisałem kobitce (w skrócie) że bank ich "kroi" i może warto zmienić
    na inny? :) /

    Dear Mr. Waldemar,

    I'm really sorry because of this high bank costs, we already tried to
    find some other (cheaper) banks, but the problem is that everybody who
    is in this business with apartment rental in Croatia has to have this
    kind of bank account like companies and that is the reason of 7 Euro
    bank costs.

    Thank you for the understanding and wish you a nice day!