  • 1. Data: 2002-11-26 13:08:28
    Temat: Przelew na konto TP SA
    Od: "damian" <d...@p...onet.pl>

    Chcialbym przelewem regulowac rachunki z TPSA ale konto bankowe: 10301553 -
    06641201 wydaje mi sie "maloliczbowe". Czy jest mozliwy taki rachunek?
    Nota bene probowalem dodzwonic sie do Biura Obslugi klienta, ale przez
    godzine wital mnie glos jakby Loski (zeby rozsprzedawala sie na drobne by
    dawac glos w Call Center? - jesli tak - to trace swoja szczenieca ufnosc w
    tworzenie swojego wizerunku [mam na mysli oczywiscie Loske]) ;))
    I oczywiscie przez godzine nikt nie odbieral... TPSA...
    ;)
    damian

  • 2. Data: 2002-11-26 13:11:25
    Temat: Re: Przelew na konto TP SA
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    damian wrote:

    > Chcialbym przelewem regulowac rachunki z TPSA ale konto bankowe: 10301553 -
    > 06641201 wydaje mi sie "maloliczbowe".

    skoro taki masz na druczku to sie nie przejmuj, sprawdz czy na fakturze
    nie masz podanego
    bezplatnego numeru tel. pod ktorym udzielaja informacji o rachunku,
    mozna tam sobie saldo
    nawet sprawdzic

  • 3. Data: 2002-11-26 13:31:49
    Od: oVo <o...@n...poczta.onet.pl>

    On Tue, 26 Nov 2002 14:08:28 +0100, "damian" <d...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >tworzenie swojego wizerunku [mam na mysli oczywiscie Loske]) ;))
    >I oczywiscie przez godzine nikt nie odbieral... TPSA...

    Ja sie dodzwonilem na bezplatna infolinie o rachunkach. Przedstawil
    sie jakis mily pan. Mowie mu: "dostalem razem z ostatnim rachunkiem
    ulotke ze mozna placic przelewem na indywidualny rachunek. Czy to
    prawda i czy to ten numer rachunku co mam na fakturze?"

    Pan mowi: "Nic mi nie wiadomo na ten temat, prosze poczekac, zapytam
    kierowniczki".

    Po dluzszej przerwie: "Pani kierowniczka mowi ze nie slyszala o czyms
    takim. Jak pan zlozy w biurze obslugi klienta zlecenie to my bedziemy
    pobierac naleznosc z pana konta" A TERAZ NAJLEPSZE:

    "Ale jak Pan dostal taka ulotke to my je pewnie tez niedlugo
    dostaniemy i bedziemy wiedziec o co chodzi"

    TPSA Rulez!

    Pozdrawiam

    oVo

  • 4. Data: 2002-11-26 13:52:35
    Temat: Odp: Przelew na konto TP SA
    Od: "eha" <e...@p...onet.pl>

    Konto jak najbardziej prawidłowe.
    Ja płacę przelewem na konto ( podobne , ale układ identyczny ) już od lat i
    wszystko OK.

    pozdr.
    eha

  • 5. Data: 2002-11-26 14:09:06
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:arvu94$cvl$1@absinth.dialog.net.pl, eha wrote:
    > Konto jak najbardziej prawidłowe.
    > Ja płacę przelewem na konto ( podobne , ale układ identyczny ) już
    > od lat i wszystko OK.

    Gdyby bylo inaczej, to nie moglbys zaplacic zadna metoda z wyjatkiem wplaty
    w BOKu (ktora juz chyba nie jest mozliwa).

  • 6. Data: 2002-11-26 15:55:00
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "damian" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chcialbym przelewem regulowac rachunki z TPSA ale konto bankowe:
    10301553 -
    > 06641201 wydaje mi sie "maloliczbowe". Czy jest mozliwy taki rachunek?

    Jak najbardziej.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 7. Data: 2002-12-10 09:32:02
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Chcialbym przelewem regulowac rachunki z TPSA ale konto bankowe: 10301553 -
    > 06641201 wydaje mi sie "maloliczbowe".

    Ostatni nastąpiła zmiana numerów rachunków, która w mojej ocenie
    zbliżona jest do tego, co oferują inne firmy, tzn. nr rachunku
    jednoznacznie identyfikuje klienta. Czy tak jest nie wiem.
    Konsekwencją powinno być odblokowywanie numeru po uregulowaniu zaległych
    zobowiązań. W Plusie np. taka operacja trwa góra dwa dni.
    Przy poprzedniej numeracj kont pani pod darmowym numerem sprawdzania
    stanu płatności nie "widziałą" zapłaty w dwa tygodnie po przelewie. W
    chwili obecnej (w ramach eksperymentu) oczekuję już tydzień i system
    nadal nie widzi płatności. Ktoś chyba weźmie niezłą kasę za
    doprowadzenie ich systemu ewidencji płatnosci do standardu, jaki mają
    np. operatorzy komórek.

    Pzdr: Dogbert

  • 8. Data: 2002-12-10 10:36:04
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zbliżona jest do tego, co oferują inne firmy, tzn. nr rachunku
    > jednoznacznie identyfikuje klienta. Czy tak jest nie wiem.

    Pewnie tak jest ale nie bedzie...;-)
    Ten nowy numer jest niezgodny z Zarzadzeniem Prezesa NBP - jest za dlugi.
    Pewnie sie nie ostanie

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2002-12-10 13:23:08
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:at4cal$89$1@news.tpi.pl, No Name wrote:

    > Ostatni nastąpiła zmiana numerów rachunków, która w mojej ocenie
    > zbliżona jest do tego, co oferują inne firmy, tzn. nr rachunku
    > jednoznacznie identyfikuje klienta. Czy tak jest nie wiem.

    Chyba tak jest, co nie zawsze jest dobre. Ostatnio ktos (według wyjasnien
    TPSA, nie wiem, jak bylo naprawde) placac za telefon wplacil mylac sie przy
    numerze konta i wyladowalo na moim rachunku telef. Wkrotce przyszedl
    polecony (za potwierdzeniem odbioru ... grrr) z "wezwaniem do zapłaty"
    napisanym w tonie, jakbym to ja ukradł te pieniądze, i podanym nieaktualnym
    już (!) numerem konta TPSA. W dodatku TPSA odmówiła korekty faktury!!!
    Pieniadze im przelalem z powrotem, ale to bylo bardzo nieeleganckie i
    chamskie z ich strony, taka forma wezwania + niepotrzebne koszty -
    wystarczyło zadzwonić za darmo do mnie.

    --
    Robert