  • 1. Data: 2004-02-24 11:52:03
    Temat: Przelew PKO BP > Inteligo
    Od: "..:::::.." <onet_op(usun_to)@op.pl>

    Jak długo idzie taki przelew
    PKO BP > Inteligo

    Dałęm do realizacji przelew 8.15 w oddziale PKO BP (panienka księgowałą go
    zaraz przy mnie)

    jest godzina 12.50 a przelewu nie ma na koncie w Inteligo?

    Czy oni to ślą Elixirem?I jak chodza sesje w PKO BP.

    Czy jest szansa ze to sie zmieni i przelewy

    PKO BP > Inteligo bedą przesyłane szybciej

  • 2. Data: 2004-02-24 12:09:35
    Temat: Re: Przelew PKO BP > Inteligo
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik ..:::::.. napisał:

> [...]
    >
    > jest godzina 12.50 a przelewu nie ma na koncie w Inteligo?
    >
    > Czy oni to ślą Elixirem?I jak chodza sesje w PKO BP.

    Płatność w ramach kont Inteligo jest realizowana od razu, z
    pominięciem sesji Elixir.

    Inteligo :
    Przelewy "wychodzące" Przelewy "przychodzące"
    1 sesja - do 8:00 1 sesja - od 11:30
    2 sesja - do 12:00 2 sesja - od 15:30
    3 sesja - do 15:00 3 sesja - od 17:30

    PKO BP :
    Przelewy "wychodzące" Przelewy "przychodzące"
    1 sesja - do 9:30 1 sesja - od 12:00 do 13:00
    2 sesja - do 12:30 2 sesja - od 15:00 do 16:00
    3 sesja - do 15:30
    4 sesja - do 17:00

    > Czy jest szansa ze to sie zmieni i przelewy
    >
    > PKO BP > Inteligo bedą przesyłane szybciej

    niemam pojecia :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2004-02-24 12:31:01
    Od: "..:::::.." <onet_op(usun_to)@op.pl>

> [...]
    > Przelewy "wychodzące" Przelewy "przychodzące"
    > 1 sesja - do 9:30 1 sesja - od 12:00 do 13:00
    > 2 sesja - do 12:30 2 sesja - od 15:00 do 16:00

    Nie pytałem jak jest w ramach kont Inteligo tylko
    PKO BP > Inteligo

    i jak sie maja te sesje skorowysyłałem przelew o 8.15 i nie dotsrał w I
    sesji przychodzącej

    widocznie musza szybciej wysyłac pierwsza sesje

  • 4. Data: 2004-02-24 12:34:06
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik ..:::::.. napisał:

    > Nie pytałem jak jest w ramach kont Inteligo tylko
    > PKO BP > Inteligo

    jezeli pomyslisz logicznie to dojdziesz do wniosku ze : skoro napisane
    jest, ze "płatność w ramach kont Inteligo jest realizowana od razu, z
    pominięciem sesji Elixir. " to znaczy ze w ramach kont Inteligo ida z
    pominieciem Elixira, a co wiecej, wydedukowac mozesz, ze skoro PKO BP w
    tym stwierdzeniu nie wystepuje, to przelewy z PKO BP -> Inteligo ida
    Elixirem.

    > i jak sie maja te sesje skorowysyłałem przelew o 8.15 i nie dotsrał w I
    > sesji przychodzącej
    >
    > widocznie musza szybciej wysyłac pierwsza sesje

    a tego to ja juz nie wiem jak bylo w konkretnym przypadku, moze panienka
    z okienka jednak cos przeoczyla, moze zegarek ci zle chodzil, moze
    faktycznie cos sie u nich spsulo.

    Napisalem ci godziny elixirow w PKO BP i Inteligo, moze mam jeszcze
    zadzwonic na infolinie i sie dowiedziec czy czasem nie wyslali dzis
    wczesniej elixira, albo czy gdzies twoj przelew sie nie zawieruszyl ? :-)

  • 5. Data: 2004-02-24 12:46:23
    Od: "..:::::.." <onet_op(usun_to)@op.pl>

> [...]
    > zadzwonic na infolinie i sie dowiedziec czy czasem nie wyslali dzis
    > wczesniej elixira, albo czy gdzies twoj przelew sie nie zawieruszyl ? :-)

    Chłopie wyluzuj troche

    zadałem pytanie i czekałem na odpowiedz a nie głupie twoje teksty w stylu
    "moze mam jeszcze zadzwonic na infolinie i sie dowiedziec ..."

  • 6. Data: 2004-02-24 12:49:05
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    > Chłopie wyluzuj troche
    >
    > zadałem pytanie i czekałem na odpowiedz a nie głupie twoje teksty w stylu
    > "moze mam jeszcze zadzwonic na infolinie i sie dowiedziec ..."

    niemoge wyluzowac dopiero wtorek :-(

    odpowiedz dostales w moim pierwszym poscie :-)

    text nie byl glupi tylko lekko zlosliwy :-)

  • 7. Data: 2004-02-24 14:56:13
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "..:::::.." <onet_op(usun_to)@op.pl> napisał w wiadomości
    > Jak długo idzie taki przelew
    > PKO BP > Inteligo
    >
    > Dałęm do realizacji przelew 8.15 w oddziale PKO BP (panienka księgowałą go
    > zaraz przy mnie)

    Powinien wpłynąć 15.30 - 16.00

    Wpłynął...??

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...

  • 8. Data: 2004-02-24 17:14:06
    Od: "..:::::.." <onet_op(usun_to)@op.pl>

    Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "..:::::.." <onet_op(usun_to)@op.pl> napisał w wiadomości

    > Powinien wpłynąć 15.30 - 16.00
    >
    > Wpłynął...??

    Wpłynął dokładnie o 15.25

    Tylko szkoda ze to tak długo trwało miedzy PKO BP > Inteligo

  • 9. Data: 2004-02-24 19:04:16
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    > Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości

    > Wpłynął dokładnie o 15.25
    >
    > Tylko szkoda ze to tak długo trwało miedzy PKO BP > Inteligo

    Mógł wyjść z PKO BP około 8.30, ale po drodze jest KIR (przelew idzie
    Eliksirem), więc oni mogli nie przetworzyć, ponadto szybkość zależy od sieci
    PKO BP...
    Placówka podrzędna "wysyła" paczkami aktualizacje baz do nadrzędnego
    oddziału, a on dopiero dalej...
    Nie ma co się denerwować... To po prostu tak działa...

  • 10. Data: 2004-02-24 22:27:08
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    > Mógł wyjść z PKO BP około 8.30, ale po drodze jest KIR (przelew idzie
    > Eliksirem),

    No właśnie ZTCW od jakiegoś czasu nie idzie już przez KIR. Nie idzie też
    online, aczkolwiek KIR omija.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl