  • 1. Data: 2003-06-23 15:25:30
    Temat: Przelew BZWBK - LUKAS
    Od: "Tomasz Mikołajczak" <t...@-...chip.pl>

    Witam,

    Mam do was pytanie.

    Dzisiaj przelalem z BZWBK 5000zl na konto do LukasBanku.
    Problem polega na tym, ze w Lukasie na konto przyszedl ten przelew, ale z
    kwota 50zl.
    W ktorym banku powinienem skladac reklamacje, ile czasu moze zajac
    wyjasnienie tej sprawy??
    Jakie najlepiej przygotowac dokumenty aby wyjasnienie tej sprawy bylo
    mozliwie szybkie.

    Dziekuje za wszystkie podpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2003-06-23 16:41:06
    Temat: Re: Przelew BZWBK - LUKAS
    Od: r...@r...pl

> [...]
    > wyjasnienie tej sprawy??
    > Jakie najlepiej przygotowac dokumenty aby wyjasnienie tej sprawy bylo
    najpierw sprawdz 56 razy czy z konta w BZWBK na pewno ubylo 5000,
    a potem uderz do obu bankow - do kazdego z xerem polecenia przelewu
    z pieczatka...

    nie wiem, czy to ma sens i jest najrozsadniejsze, ale ja bym tak zrobil.

    pozdrawiam

    romekk
    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
    ppp/ppp

  • 3. Data: 2003-06-23 23:38:21
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Tomasz Mikołajczak wrote:
> [...]

    No tak, nie dziwi mnie to - 50,00 i 5000 różni się tylko separatorem ;)

    Stawiam na to, że spaprał BZWBK.
    Niezależnie od tego, co się okaże - tam zaczynaj reklamować.

    Dowód osobisty i pokwitowanie wpłaty.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 4. Data: 2003-06-24 07:26:30
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Tomasz Mikołajczak" <t...@-...chip.pl> napisał w
    wiadomości news:3ef72569$1@news.vogel.pl...
    > Dzisiaj przelalem z BZWBK 5000zl na konto do LukasBanku.
    > Problem polega na tym, ze w Lukasie na konto przyszedl ten przelew, ale z
    > kwota 50zl.

    Jak znam życie to w BZWBK mieli "chwilowy zanik napięcia" (tak to oni
    nazywają) w rezultacie czego z 5000 zł zrobiło się po dodaniu jednego bajta
    50,00 zł. Cóż mają nieoprocentowany kredyt na 4950 zł :-)

    Chyba najszybciej odzyskasz pieniążki chyba reklamując w obu Bankach jednak
    reklamację zacznij od BZWBK, bo na 99.999999999999999% to oni nawalili.

    Piotrek

  • 5. Data: 2003-06-24 08:09:46
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Solarz" <p...@...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba najszybciej odzyskasz pieniążki chyba reklamując w obu Bankach
    jednak
    > reklamację zacznij od BZWBK, bo na 99.999999999999999% to oni nawalili.

    Moim zdaniem należy reklamować w banku zleceniodawcy [czyli BZWBK]
    NIEZALEŻNIE od tego kto nawalił.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara