  • 1. Data: 2003-06-23 13:14:44
    Temat: praktyki
    Od: m...@p...onet.pl

    Mam pytanie: czy ktoś z Was moze mi polecić bank, w którym sa ciekawe praktyki
    studenckie? Własnie wróciłam z pierwszego dnia praktyk w pkobp i jestem
    strasznie rozczarowana. Mimo ze wpisałam nazwy wydzialów, w których chciałabym
    pracowac zostałam skierowana do oddziału gdzie w zastepstwie jakiejs pani
    adresowałam koperty. Moim zdaniem paranoja. Rozumiem, ze ktos musi to robic,
    ale sorry ja chce się czegos nauczyć, a pisac umiem ;-). Naprawde jestem
    niepocieszona. Co proponujecie mi, abym zrobiła? Polećcie jakiś bank, w którym
    naprawde czegos się nauczę.
    Pozdrawiam,
    Malekith

  • 2. Data: 2003-06-23 13:26:02
    Temat: Re: praktyki
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Co proponujecie mi, abym zrobiła? Polećcie jakiś bank, w którym
    > naprawde czegos się nauczę.

    Ale czego ty sie chcesz nauczyc w placowce?
    Tam sie pewnie w tylek nie moga podrapac, aco mowic o szkoleniu
    studenta.

    W Multi idziesz od razu na front do Klienta :)
    Moze zaproponuj im to?
    P.S. Ja mialem szczescie ze mialem praktyki w centralach banku i obu
    rzecznikow dobrze znam, a z jednym pozniej jeszcze pracowalem juz w
    jego firmie.. :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-06-23 13:54:44
    Od: m...@p...onet.pl

    > W Multi idziesz od razu na front do Klienta :)
    > Moze zaproponuj im to?

    A moze wiesz czy mogę odbyc praktyki w odziale multi w wawie czy tylko w łodzi?
    pozd,
    mal