  • 1. Data: 2004-02-26 20:22:33
    Temat: Proźba o komputer
    Od: "jan" <u...@o...pl>

    Sory ze przeszkadzamy i zarazem zasmiecamy wasz serwis ale mamy pytanko do
    dobrych ludzi , jesteśmy grupą katolicką organizującą swietlicę dla biednych
    dzieci przy naszej parafi, chcielibyśmy dać im coś więcej niż tylko gry
    planszowe , myślimy o nauce obsługi komputerów ale do tego potrzeba nam samych
    komputerów . mamy już obiecane komputery od jednej z niemieckich firm ale są
    one dość słabe i bez monitorów, i tu mamy do was proźbę jeśli ktoś z was
    chciałby nam pomóc i ofiarować cokolwiek ma zbędnego do komputerów a jeszcze
    jest to sprawne i mogłoby nam posłużyć to my to chętnie od was przyjmiemy.
    marzeniem jest aby dostać całe kompletne jednostki czy monitory ale weźmiemy
    wszystko co tylko byście mieli. To jest potrzebne dzieciom z domów w których
    nigdy za ich młodości niestety niebędzie komputera, jesli chcielibyście nam
    pomóc to bardzo o to w ich imieniu prosimy. czekamy na wsze dobre serca, o ile
    byłaby potrzebna oficjalna proźba wraz z pieczatkami to możemy takowa
    dostarczyć ( to dla instytucji). Wszystkich których tu uraziliśmy tym spamem
    bardzo przepraszamy i prosimy o wybaczenie, mamy niestety problem i szukamy
    ratunku wszedzie.
    pozdrawiamy wszystkich i jesli by ktoś chciał to prosimy o kontakt na e-mail
    tam podamy więcej szczegółów
    jan

  • 2. Data: 2004-02-26 21:02:50
    Temat: Re: Proźba o komputer
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik jan napisał:

    no o ile na .regionalne.trojmiasto cie bronie i twojego posta, to chyba
    jednak troche przesada po tak odmienni tematycznych grupach rozsylanie
    tego...

    --
    GideoN

    Usun [NO SPAM] z adresu email aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2004-02-27 07:55:39
    Od: "523" <d...@w...pl>

    Ja myślę, że trzeba poczytać trochę książek
    tak dla opanowania języka polskiego
    bo komputer tylko pogorszy wadliwe pisanie słów

  • 4. Data: 2004-02-27 11:01:07
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "jan" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Sory ze przeszkadzamy i zarazem zasmiecamy wasz serwis ale mamy pytanko do
    > dobrych ludzi , jesteśmy grupą katolicką organizującą swietlicę dla
    biednych
    > dzieci przy naszej parafi
    [...]
> [...]
    jeszcze
    > jest to sprawne i mogłoby nam posłużyć to my to chętnie od was przyjmiemy.

    A w komputerze to diabeł siedzi, wiesz? Po hebrajsku "www" pisze się tak
    samo,
    jak "666" ;-)

    Pozdrawiam,
    Artur (też katolik, jakby co)