  • 1. Data: 2004-02-26 19:56:01
    Temat: Czyżby tego jeszcze nie było?
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Jeżeli było, to przepraszam, ale nie zauważyłem. Jeżeli nie było, to:
    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_04022
    6/pieniadze_a_1.html
    Fragment na zachętę: "W szybkim tempie drożeją usługi bankowe. Jak
    wynika z naszych szacunków, przez rok przeciętny koszt korzystania z
    konta osobistego w największych bankach wzrósł prawie o 18 proc. Żaden
    bank nie obniżył opłat i prowizji. Kredyt odnawialny w ROR też staje się
    coraz droższy."

    Z poważaniem
    PWZ

    --
    O tempora, o mores!

  • 2. Data: 2004-02-26 23:24:13
    Temat: Re: Czyżby tego jeszcze nie było?
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > konta osobistego w największych bankach wzrósł prawie o 18 proc. Żaden
    > bank nie obniżył opłat i prowizji. Kredyt odnawialny w ROR też staje się

    Bo co to za pomysł, żeby mieć konta czy kredyty odnawialne w największych
    bankach ;]

    Pozdrawiam,
    Washko