  • 1. Data: 2004-02-26 19:21:24
    Temat: Tani kredyt na mieszkanie
    Od: "Fibre Optic" <f...@g...pl>

    Witam,

    przymierzam sie do zakupu mieszkania i stad moje pytanie: wgdzie wziac
    kredyt i jaki kredyt wybrac by nie przeplacic ?
    Przewidywana kwota kredytu to jakies 80.000 - 100.000 zl. W jakiej walucie
    powinienem wziac kredyt ?

    Za wszelka pomoc z gory dziekuje.

    Pozdrawiam,
    Fibre Optic

  • 2. Data: 2004-02-26 19:52:54
    Temat: Re: Tani kredyt na mieszkanie
    Od: "Robert Wicik" <N...@o...pl>

    Użytkownik "Fibre Optic" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kredyt i jaki kredyt wybrac by nie przeplacic ?
    > Przewidywana kwota kredytu to jakies 80.000 - 100.000 zl. W jakiej walucie

    Z walutami to jest jak wróżenie z fusów, ale coraz więcej jaskółek ćwierka o
    słabnięciu walut Europejskich więc może CHF ... ????
    Jeśli nie chcesz ryzyka kursowego walut, to może PLN, ale tu znów mamy
    ryzyko związane z Wiborem ... ???
    Które ryzyko mniejsze - Twój wybór :-))

    p.s. Ja jak zwykle polecam PKO BP "Własny kąt"

    Pozdrawiam
    Robert WIcik

  • 3. Data: 2004-02-26 20:23:29
    Od: t...@p...onet.pl

    > Ja jak zwykle polecam PKO BP "Własny kąt"
    > Pozdrawiam Robert WIcik

    A ja jak zwykle Kredyt Bank "Ekstralokum"
    Pozdrawiam Tensor1

  • 4. Data: 2004-02-26 20:32:10
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> wrote:
    > A ja jak zwykle Kredyt Bank "Ekstralokum"
    > Pozdrawiam Tensor1

    To ja dodam do tego oferte BPH PBK oraz MultiBanku :)

  • 5. Data: 2004-02-26 20:40:34
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    napisał w wiadomości news:c1ll54$16n$1@news.onet.pl...

    > To ja dodam do tego oferte BPH PBK oraz MultiBanku :)

    Nie szalajcie tak bo bankow braknie ;-)

    Pozdrawiam

    Baton

  • 6. Data: 2004-02-27 06:51:35
    Od: "Fibre Optic" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <N...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > ryzyko związane z Wiborem ... ???
    > Które ryzyko mniejsze - Twój wybór :-))
    >
    > p.s. Ja jak zwykle polecam PKO BP "Własny kąt"

    a co sadzisz o kredycie hipotecznym z mBanku ??? Twierdza, ze jest duzo
    tanszy. Na stronach nie odnalazlem informacji, ktura mowileby o potrebie
    posiadania np. 20 % wartosci mieszkania.

    Pozdrawiam,
    Fibre Optic

  • 7. Data: 2004-02-27 08:32:13
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > tanszy. Na stronach nie odnalazlem informacji, ktura mowileby o potrebie
    > posiadania np. 20 % wartosci mieszkania.

    Zdecydowanie odradzam; istotnie wyższe oprocentowanie niż w wymienionych wyżej
    bankach. W KB oraz PKOBP możesz też dostać kredyt mając tylko 5% wkładu
    własnego. W KB nie zmienia to oprocentowania. Jest ono na poziomie
    WIBOR3M+1,75 w najgorszym przypadku (nie jesteś klientem banku od pół roku oraz
    masz wkład własny poniżej 40%). Jak jest PKOBP z oprocentowaniem w przypadku
    wkładu własnego na poziomie 5, to nie wiem.
    Pozdrowienia Tensor1

  • 8. Data: 2004-02-27 14:55:22
    Od: "sofm" <s...@p...fm>

> [...]
    przypadku
    > wkładu własnego na poziomie 5, to nie wiem.

    A z czego wynika, że wyższe?

    Marek.

  • 9. Data: 2004-02-27 14:57:42
    Od: "sofm" <s...@p...fm>

> [...]
    > kredyt i jaki kredyt wybrac by nie przeplacic ?
    > Przewidywana kwota kredytu to jakies 80.000 - 100.000 zl. W jakiej walucie

    Ja proponuję CHF. Rata jest o ok. 50% niższa w związku z czym rezerwa na
    wahnięcia kursowe duża.

    Marek.

  • 10. Data: 2004-02-27 17:29:20
    Od: t...@p...onet.pl

    > A z czego wynika, że wyższe? arek.

    Patrz archiwum grupy lub sobie oblicz na bazie kalkulatora na stronie mbanku
    (uwzględnij fakt, że kredytobiorca nie ma nawet 20% wkładu własnego) i
    aktualnej wartości WIBOR3M.