  • 1. Data: 2007-09-15 12:17:11
    Temat: Prośba o radę (lokata)
    Od: Marek W <o...@b...pl>

    Znajoma ma 100tyś zł i chce to wpłacić na lokatę (fundusze itp. ją nie
    interesują). Poradziłem jej OKO w ING, jednak chciałbym się upewnić czy
    nie znacie na dzień dzisiejszy jakiejś ciekawszej propozycji.
    Warunek jest taki, że kasę piwno się dać wypłać w przeciągu
    miesiąca/dwóch bez straty naliczonych już odsetek.
    pozdrawiam

    Marek

  • 2. Data: 2007-09-15 12:32:11
    Temat: Re: Prośba o radę (lokata)
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > miesiąca/dwóch bez straty naliczonych już odsetek.
    > pozdrawiam
    >
    > Marek

    Bijje oko

    http://tinyurl.com/2frhvx

  • 3. Data: 2007-09-15 14:46:17
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Marek W" <o...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie znacie na dzień dzisiejszy jakiejś ciekawszej propozycji.
    > Warunek jest taki, że kasę piwno się dać wypłać w przeciągu miesiąca/dwóch

    mBank eMax+ lepszy od OKO. Otworzyć 4 rachunki i ewentualnie podzielić kaskę
    dla większej swobody częściowych wypłat.

    marekz

  • 4. Data: 2007-09-15 17:45:21
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    Może to aczkolwiek nie korzystam i nie potrafię powiedzieć jak to wygląda w
    praktyce ale powinno w zasadzie spełniać jej wymagania.
    https://www.bankmillennium.pl/bankowosc_internetowa/
    klienci_indywidualni/aukcje/wyniki_aukcji/#wyniki_au
    kcji

    pozdrawiam
    as

  • 5. Data: 2007-09-16 08:44:53
    Od: C...@g...com

    Marek W napisał(a):
> [...]
    > Warunek jest taki, że kasę piwno się dać wypłać w przeciągu
    > miesiąca/dwóch bez straty naliczonych już odsetek.
    miesiąc-dwa czyli raczej konto oszczędnościowe - najwięcej daje Noble
    Bank (5,03%) i Polbank EFG (5%)

  • 6. Data: 2007-09-18 17:45:26
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

> [...]
    > nie znacie na dzień dzisiejszy jakiejś ciekawszej propozycji.
    > Warunek jest taki, że kasę piwno się dać wypłać w przeciągu miesiąca/dwóch

    Polecam mBank:
    http://finanse.netwaluta.pl/mbank/0/0/4/

    --
    PatronX