eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProśba o radę › Re: Prośba o radę
  • Data: 2007-09-15 06:19:40
    Temat: Re: Prośba o radę
    Od: hf-commander <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2007-09-14 20:55:29 +0200, "MK" <m...@i...pl> said:

    > "hf-commander" <s...@h...pl> wrote in message
    > news:fcej79$ouf$1@news.dialog.net.pl...
    >
    >> zalatwil. Dzwonilem na darmowa infolinie ale pojawialy sie ciagle
    >> sprzeczne informacje.
    >
    > <cite>
    > Na telefony stracilem duze sume pieniedzy.
    > </cite>
    >
    > A jak duza kwote mozna stracic na darmowe rozmowy? ;)
    >
    > MK

    Pytanie bez sensu. Czy telefonujac z telefonu komorkowego w czasie
    jazdy do Warszawy na lotnisko i logujac sie za kazdym razem jest to
    darmowe polaczenie?
    Czy dzwoniac z lotniska kilka razy w dniu wylotu tez rozmawialem gratis?
    Problem w tym, ze za kazdym razem odbiera inna osoba i mowi co innego.
    Na koncu okazuje sie, ze wszystkie te osoby wprowadzaly mnie w blad.
    Czy to tak ciezko zrozumiec?
    Czy to jest ta polityka jakosci o ktorej Citi pisze na swoich stronach?
    Jestem w Citi juz 10 lat, posiadam platynowa karte, a potraktowano mnie
    jak smiecia.
    Za to zostalem przeproszony, ale fakt faktem, ze z obsluga nie jest najlepiej.
    S.K.


    --

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1