  • 1. Data: 2003-11-18 10:34:34
    Temat: Promocja kart kredytowych w mBanku
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...net>

    W dniu 18 listopada rusza nowa promocja kart kredytowych mBanku. Co trzecia
    wydana do końca roku karta kredytowa, zostanie wydana przez bank za darmo.

    Więcej na ten temat:

    http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=457

    Zachęcam do lektury i dyskusji.
    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 2. Data: 2003-11-18 11:47:40
    Temat: Re: Promocja kart kredytowych w mBanku
    Od: "fat101" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" napisał w wiadomości
    > W dniu 18 listopada rusza nowa promocja kart kredytowych mBanku. Co
    trzecia
    > wydana do końca roku karta kredytowa, zostanie wydana przez bank za darmo.
    [ciach]
    > Zachęcam do lektury i dyskusji.
    [ciach]

    Jezeli cytujemy "coś ekstra" i zapraszamy do dyskusji to piszmy CAŁĄ PRAWDĘ
    o wspomnianych KK mBanku... Oto ona...
    ""W dniu 18 listopada 2003 rusza nowa promocja kart kredytowych w mBanku. Co
    trzeci klient, który złoży wniosek o kartę kredytową do 31.12.2003, i do
    dnia 30.01.2004 odeśle podpisaną umowę, otrzyma kartę kredytową gratis.
    Opłaty za wydanie karty kredytowej mBanku wynoszą:
    - za kartę Visa Electron 28 zł
    - za kartę Visa Classic 58 zł
    - za kartę Visa Gold 250 zł""

    Czy to jest aż tak wielki rarytas na rynku bankowym... Nie sądzę, zwłaszcza,
    że mBank większość wniosków z pierwszej promocji (czerwiec br.) załatwił
    odmownie...

    Pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2003-11-18 11:53:31
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    >Nie sądzę, zwłaszcza,
    > że mBank większość wniosków z pierwszej promocji (czerwiec br.) załatwił
    > odmownie...

    Skąd masz te dane? Ile było wniosków "promocyjnych" i ile z nich zostało
    odrzuconych i z jakich powodów?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-11-18 11:54:20
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ?

  • 5. Data: 2003-11-18 12:18:51
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Karol Żwiruk napisał:

    > W dniu 18 listopada rusza nowa promocja kart kredytowych mBanku. Co trzecia
    > wydana do końca roku karta kredytowa, zostanie wydana przez bank za darmo.

    Loteria swiatecna, czy co? Prawde mowiac to chyba ktos za mocno uderzyl
    sie w glowe.

    Bartol

  • 6. Data: 2003-11-18 12:21:09
    Od: "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl>

    Wolalbym zeby obnizyli oplate za wydanie o 1/3,
    bo taka promocja jest do niczego

    GP

  • 7. Data: 2003-11-18 15:53:23
    Od: "fat101" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Glenn" napisał w wiadomości
    > Skąd masz te dane? Ile było wniosków "promocyjnych" i ile z nich zostało
    > odrzuconych i z jakich powodów?

    "Test" był zrealizwany wśród kolegów i koleżanek w.... jakimś tam firmowym
    gronie. Nieważne... ok. 10 osób (z różnym stażem w mBanku) złożyło wnioski o
    wydanie kart - oczekiwanie na decyzje - od 1 dnia (odrzucenie z powodów
    formalnych, ale bez konkretnego uzasadnienia ze strony banku... do 2
    miesięcy (też odmowny - braki formalne i bez podania konkretnych powodów).
    We wszystkich przypadkach odpowiedzi mailem - żadnych telefonów z
    mLinii...Wysokość kredytu od minimalnego do maksymalnego...Ilość przyznanych
    kart i kredytów - 2... Niestety - oficjalne dane - to tylko w mBanku... Ale
    widząc "drugą promocję" - pierwsza nie przyniosła sukcesów, a i drugiej też
    nie należy wróżyć takowych... Kryteria przyznawania są niejasne dla
    klientów - "oni" wiedzą wszystko... A i odowłoać się nie ma do kogo... Z
    drugiej strony po co, skoro inne banki oferują ten produkt na przywoitych i
    jasnych każdemu zasadach... Ot i wszystko...

    Pozdrawiam

    Marek

    PS. Zróbcie sami taki "teścik" w większym gronie.... przy okazji drugiej
    promocji....

  • 8. Data: 2003-11-18 18:06:18
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    > Loteria swiatecna, czy co? Prawde mowiac to chyba ktos za mocno uderzyl
    > sie w glowe.

    czemu loteria..
    na co 3 wniosek bedzie decyzja odmowna.. przy dwoch pozostalych to juz
    zalezy od
    zdolnosci kredytowej...

    pozdrawiam szczesliwy posiadacz kart w Multi i mbanku
    SirmarK

  • 9. Data: 2003-11-18 18:42:40
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    Marcin Kozlowski <s...@U...pl> napisał(a):

    > czemu loteria..
    > na co 3 wniosek bedzie decyzja odmowna..

    Losowanie nie odbywa się na podstawie złozonych wniosków. Osoby, których
    podpisana umowa wpłynie do banku do 30 stycznia 2004, etc., zostaną
    SKLASYFIKOWANE, i tu dopiero co trzecia osoba...

    Promocja nie dotyczy karty Visa Gold.

  • 10. Data: 2003-11-18 21:23:21
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > "Test" był zrealizwany wśród kolegów i koleżanek w.... jakimś tam firmowym
    > gronie. Nieważne... ok. 10 osób

    Tak myślałam - pełen obiektywizm i "wiarygodne" dane.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn