  • 1. Data: 2003-11-18 10:50:18
    Temat: Promocja rachunku eFirma w Nordea
    Od: "kamil.ostrowski" <k...@g...pl>

    Do 29 lutego 2004 roku trwa w Nordea promocja rachunku eFirma.
    Rachunek ten w rankingu dziennika Rzeczpospolita został uznany za
    najkorzystniejszy rachunek dla firm. Oprócz szerokiej funkcjonalności
    rachunku, kuszą również atrakcyjne ceny:
    prowadzenie rachunku - tylko 9 zł miesięcznie
    przelewy - 0,60 zł
    zlecenia stałe - 0,40 zł
    darmowa karta - Visa Electron (darmowe wypłaty w sieci BZ WBK, Nordea, dwie
    pierwsze wypłaty w m-cu w Euronet - również bez prowizji)

    Ponadto w promocji dostaje się program do wystawiania faktur - faktura.pl o
    wartości 90 zł.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-11-19 21:57:24
    Temat: Re: Promocja rachunku eFirma w Nordea
    Od: a...@W...onet.pl

    chyba na tej grupie nie trzeba nikogo przestrzegać przed tym bankiem
    ale może jest tu ktoś nowy więc piszę
    ODRADZAM TEN BANK

  • 3. Data: 2003-11-20 07:52:38
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <a...@W...onet.pl> wrote:
    > ODRADZAM TEN BANK

    bo?

  • 4. Data: 2003-11-20 13:26:42
    Od: "kamil.ostrowski" <k...@g...pl>

> [...]
    >ODRADZAM TEN BANK
    >
    >szczerze mówiąc mam juz konto osobiste w tym Banku i nie trzeba mnie do nich
    przekonywać, bo sam się przekonałem.Moi znajomi również. Może nie
    są "wszystko za darmo" ale SOLO to porządny system z bardzo dobrą
    funkcjonalnością. Jako że widziałem ostatnio sporo pytań o rachunki firmowe,
    to przekazuję news z portali internetowych i stron Nordea. Moim zdaniem to co
    proponują dla firm jest super - nawet patrząc na opłaty.
    Zachęcam, obiektywnie patrząc Nordea to dobra instytucja.
    KO

  • 5. Data: 2003-11-20 15:38:47
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "kamil.ostrowski" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:03112014264278@polnews.pl...

    > przekonywać, bo sam się przekonałem.Moi znajomi również. Może nie
    > są "wszystko za darmo" ale SOLO to porządny system z bardzo dobrą
    > funkcjonalnością.

    Nie da się ukryć, że tak jest.

> [...]
    co
    > proponują dla firm jest super - nawet patrząc na opłaty.

    Super, to może nie, ale z pewnością jest warta uwagi. Podstawowy i bardzo
    uciążliwy brak, to niemożność wysyłania przelewów do US z datą przyszłą oraz
    niemożność zdefiniowania US jako kontrahenta. Powoduje to jakże upierdliwą
    konieczność pamiętania o wysyłaniu podatku w ostatnim dniu, a w dodatku
    trzeba jesszcze wklepać numer rachunku i adres.

    Nordea ma też jeden ficzer, którego nie widziałem w innych bankach (ale w
    rachunkach dla osób fizycznych - nie wiem jak dla DG czy spółek). Mianowicie
    ustawiając zlecenie przyszłe

    Reszta w zasadzie taka sama jak wszędzie indziej.

    > Zachęcam, obiektywnie patrząc Nordea to dobra instytucja.

    Tego nie wiem, ale konto niezłe.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2003-11-20 21:13:20
    Od: "mals" <m...@p...onet.pl>

    > chyba na tej grupie nie trzeba nikogo przestrzegać przed tym bankiem
    > ale może jest tu ktoś nowy więc piszę
    > ODRADZAM TEN BANK
    >
    > --

    Poza tym, że na grupie często atakowało się Nordea za to że LG Net był
    całkowicie za darmo (ale mało funkcjonalny - brak SMS WAP dobrych
    zabezpieczeń) a po fuzji trzeba płacić 3 zł za prowadzenie i 0,40 zł za
    przelewy (nie 0,60 ponieważ można zrobić przelew z datą przyszłą co jest
    traktowane jako zlecenie 0,40 zł)to nie widzę nic innego "złego". Chyba że złe
    jest to iż akcjonariuszem została grupa która wypracowała w III kwartałach tego
    roku zysk ponad 450 mln EUR. Ale może o czymś nie wiem a co jest WAŻNE. Ważne
    tzn cos co dotyczy bezpieczeństwa zgromadzonych środków czy tym podobnych a nie
    tylko drobnych opłat.
    Jeżeli chodzi o eFirmę to z tego co wiem jest naprawde dobra - porównywalna z
    oferta mBanku czy Multibanku.

  • 7. Data: 2003-11-20 21:14:31
    Od: "mals" <m...@p...onet.pl>

  • 8. Data: 2003-11-24 17:48:32
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski"
> [...]
    > ustawiając zlecenie przyszłe
    >
    > Reszta w zasadzie taka sama jak wszędzie indziej.

    tez uwazam ze Solo ma niezla funkcjonalnosc ale nie zrozumialem czego wlasciwie
    nie zauwazyles w innych bankach.
    Co autor chcial powiedziec w zdaniu "Mianowicie ustawiając zlecenie przyszłe"
    ???
    *** blad ***

  • 9. Data: 2003-11-24 20:55:58
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    mals <m...@p...onet.pl> wrote:
    > "złego". Chyba że złe jest to iż akcjonariuszem została grupa która
    > wypracowała w III kwartałach tego roku zysk ponad 450 mln EUR. Ale
    > może o czymś nie wiem a co jest WAŻNE. Ważne tzn

    Wiesz - to tak jak z glownym akcjonariuszem Kredyt Banku ;)
    Nordea leci caly czas na stracie i powolowanie sie na grupe - skoro to jest
    Nordea Bank POLSKA raczej jest w tym przypadku zadnym argumentem - no moze
    takim, ze ma wsparcie od glownego akcjonariusza ;)

  • 10. Data: 2003-11-25 10:38:30
    Od: Hubert <h...@o...pl>

    Opłata to: 9 (za m-c) + 20 (token za m-c) + 3 (wyciąg raz na m-c) = 32
    PLN/m-c. Sporawo, ale ja teraz w Citi płacę 60...
    A wyciągi? 0,6 za przelew to grosze (co z tego, że gdzie indziej free?)

> [...]
    >konieczność pamiętania o wysyłaniu podatku w ostatnim dniu, a w dodatku
    >trzeba jesszcze wklepać numer rachunku i adres.

    A to już jest bez sensu... Czym się US zasłużył? Mają zamiar to zmienić?

    >Nordea ma też jeden ficzer, którego nie widziałem w innych bankach (ale w
    >rachunkach dla osób fizycznych - nie wiem jak dla DG czy spółek). Mianowicie
    >ustawiając zlecenie przyszłe

    Możesz to dokończyć? Bo u mnie jakoś brak ciągu dalszego. Może to
    u mnie, a może Ty wysłałeś zbyt szybko posta? ;-)

    >Tego nie wiem, ale konto niezłe.

    Ja właśnie szukam konta dla firemki.

    pozdrawiam
    Hubert