  • 21. Data: 2007-12-09 18:29:38
    Temat: Re: Promocja Multibanku - KK Visa Gold Credit bez papierologii - sa haki?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    > Kolega też chciał w Citi Visę zmienić na MC i mu się nie udało - ma
    > dwie :)

    Ja mam za duzo kart. Redukuje ich liczbe, wiec tym bardziej nie bede sie
    pakowal w nowe. Nie widze w tym zadnego sensu (zwlaszcza, ze dwie leza
    juz w szufladzie i czekaja tylko na wyslanie wypowiedzenia - nawet nie
    bede ich przenosil gdziekolwiek, bo i po co), wybralem juz dla siebie
    produkty idealne :)

    --
    Mithos

  • 22. Data: 2007-12-10 13:06:32
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 09 Dec 2007 19:29:38 +0100, Mithos napisał(a):

> [...]
    > juz w szufladzie i czekaja tylko na wyslanie wypowiedzenia - nawet nie
    > bede ich przenosil gdziekolwiek, bo i po co), wybralem juz dla siebie

    Nie no ja Ciebie doskonale rozumiem, bo sam mam ten problem nie dość, że
    za dużo kk to jeszcze kont i też powoli rezygnuje. Kolega chciał się
    definitywnie pozbyć Visy to dostał o ile mnie pamięć nie myli VISA i MC
    dożywotnio bez opłat - cóż miał zrobić wziął ;)

    PS Ja szukam jakiegoś dobrego MC, ale nic nie mogę znaleźć ciekawego.

    Xenocide

  • 23. Data: 2007-12-10 13:07:02
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

  • 24. Data: 2007-12-10 13:07:32
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

  • 25. Data: 2007-12-10 16:19:28
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    > PS Ja szukam jakiegoś dobrego MC, ale nic nie mogę znaleźć ciekawego.

    A co to znaczy dobry MC ? :) Ja mam MC Millenium.

    --
    Mithos

  • 26. Data: 2007-12-11 23:27:48
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 10 Dec 2007 17:19:28 +0100, Mithos napisał(a):

    > A co to znaczy dobry MC ? :) Ja mam MC Millenium.

    Taki który nie sprawia problemów i ma w miarę dobre www. Testowałem ING
    (zresztą z takim samym skutkiem jak Ty) i teraz mam Rajfiego, ale też mi
    to średnio leży. O Mille ostatnio jak czytam to włos się na głowie jeży :/

    Xenocide

  • 27. Data: 2007-12-11 23:40:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Gru, 00:27, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

> [...]
    > to średnio leży. O Mille ostatnio jak czytam to włos się na głowie jeży :/

    Czasem lepszy brak dostepu niz zly dostep :)

    lamalem sobie glowe, dlaczego na KK Polbank raptem skoczylo mi do gory
    saldo, mimo, ze nic nie kupowalem. juz chcialem ich opieprzyc za
    nieuwzglednienie splaty KK i dowalenie kar, ale uswiadomilem sobie, ze
    to zapewne pojawila sie w saldzie rata kredytu do biezacego okresu
    rozliczeniowego, przy widocznych jeszcze poprzednich zobowiazaniach,
    ktore sa do splacenia tak na koniec grudnia.

  • 28. Data: 2007-12-12 17:38:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

> [...]
    > to średnio leży. O Mille ostatnio jak czytam to włos się na głowie jeży :/

    W Millenium w oddzialach jest tragedia, aczkolwiek ja znalazlem taki
    oddzial, gdzie jest nawet OK (pracuje tam jakis facet co sie zna na ich
    procedurach i produktach - wiem, ze wyglada to kuriozalnie ale
    pracownicy tego banku sa przewaznie bardziej niekompetentni niz
    konsultanci mLini). Natomiast poziom obslugi telefonicznej oraz szybkosc
    rozpatrywania reklamacji maja sie calkiem niezle.

    Sam MC nie jest zly (ja mam wersje Gold). Podglad nie jest rewelacyjny
    aczkolwiek widac laczna sume blokad (tak wiec mniej wiecej wiadomo, czy
    ktos nam nie zrobil zadnego fraudu), a to co rozliczone jest juz
    doskonale widoczne. Dziwne jest to, ze np. jak kupujemy cos za 50 PLN to
    blokada jest np. na 52,23 PLN (rozliczenie jest juz poprawne).

    Karta fizycznie jest niezlej jakosci. Do tego przenoszac do nich karte z
    innego banku dostaje sie wiekszy limit, a starej nie trzeba zamykac.
    Fajne jest to, ze mozna zmieniac MC na VISE darmowo, zmienia sie jedynie
    termin waznosci, dlatego tez mozna miec dozywotnio ich KK za free (o
    ile ta promocja sie nie zmieni, aczkolwiek watpie zeby wprowadzili
    platne KK dla nowych klientow).

    Problemow z karta nie mam. Szkoda, ze nie mozna ograniczyc limitow
    wyplat oraz operacji bezgotowkowych.

    Ja mimo wszystko ich KK polecam. Aczkolwiek i tak mam ich za duzo :(

    --
    Mithos