  • 1. Data: 2007-12-06 13:56:07
    Temat: Konto oszczednosciowe
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Które konto oszczednościowe ma obecnie najwyzsze oprocentowanie? BZWBK?
    Kwota powiedzmy 50tys.

  • 2. Data: 2007-12-06 16:21:13
    Temat: Re: Konto oszczednosciowe
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    50 tys i powyzej , 5% rocznie w bzwbk

    --

    j...@p...pl gg: 207344.
    http://plfoto.com/34727/autor.html

  • 3. Data: 2007-12-06 16:26:37
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Które konto oszczednościowe ma obecnie najwyzsze oprocentowanie? BZWBK?
    > Kwota powiedzmy 50tys.

    Polbank...

    Tomek

  • 4. Data: 2007-12-06 16:27:46
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Które konto oszczednościowe ma obecnie najwyzsze oprocentowanie? BZWBK?
    > Kwota powiedzmy 50tys.

    5% :-)

    Tomek

  • 5. Data: 2007-12-06 16:45:14
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Które konto oszczednościowe ma obecnie najwyzsze oprocentowanie? BZWBK?
    > Kwota powiedzmy 50tys.

    ToyotaBank
    5,10% powyżej 10kzł
    5,30% powyżej 20kzł

    --
    Robert Wicik

  • 6. Data: 2007-12-06 17:51:36
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Robert Wicik pisze:
    > Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > ToyotaBank
    > 5,10% powyżej 10kzł
    > 5,30% powyżej 20kzł

    Tyle tylko, że odsetki są naliczane oddzielnie,według oprocentowania dla
    kwot w danym przedziale, a mniejsze kwoty mają niższe oprocentowanie.
    Suma sumarum dla kwoty 50k wychodzi niewiele ponad 5,1%.
    Oczywiście daje to dla tej kwoty bardzo dobre (jeśli nie najlepsze)
    oprocentowanie.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 7. Data: 2007-12-06 19:25:30
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    No, a bzwbk jesli kwota na koncie oszczednosciowym jest rowna lub wieksza
    niz 50000 to 5% jest od calej kwoty

  • 8. Data: 2007-12-06 19:31:20
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    ja chyba wrzuce parę kilo na te konto...

  • 9. Data: 2007-12-06 20:06:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    sensei napisał(a):
    > Które konto oszczednościowe ma obecnie najwyzsze oprocentowanie? BZWBK?
    > Kwota powiedzmy 50tys.

    A co to za zmienia skoro roznice sa minimalne ?

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2007-12-07 07:49:49
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > A co to za zmienia skoro roznice sa minimalne ?

    no cos rozgladam sie czy roznice aby nie sa wieksze niz minimalne ;-) BZWBK
    mi pasuje bo korzystam tez z tego banku, pasowalby mi tez mbank bo z niego
    korzystam ale mbank jakos nie widzi potrzeby np. wiekszego oprocentowania
    emax+ przy wiekszych kwotach wiec powyzej 50tys mbank sie nie oplaca. A
    kiedys to byl taki konkurencyjny bank, wspominam stare czasy i 16,5% gdy
    BZWBK dawal 10% i mniej....