  • 11. Data: 2007-12-07 00:37:04
    Temat: Re: Promocja Multibanku - KK Visa Gold Credit bez papierologii - sa haki?
    Od: "PolandMET @ G6" <k...@a...net.pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:m3ejdzto86.fsf@maximus.localdomain...
> [...]

    To samo jest w Slaskim
    Karta dla nowych firm, bez oplat, za friko + 50zl w prezencie :)
    Chyba sie skusze

  • 12. Data: 2007-12-07 17:31:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):
    > Co za wygoda.

    Nie wygoda tylko jedna z mozliwosci. Ja akurat robie ok. 30 zakupow
    karta w miesiacu, wiec 4 miesiace uzywania karty Multi i mam ja darmowa.
    Dla mnie rewelacja. Aczkolwiek obrot 18k zwalniajacy z oplaty za Golda
    tez pewnie wykrece.

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2007-12-07 21:13:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Korzystajac z kilku kart musze czasem na sile pamietac o dopelnienu
    > liczby transakcji do 4-ch na KK BPH, zeby nie zaplacic kary za zbyt
    > mala ilosc.

    Ja zostawiam sobie 2 karty. Multi (duzy limit), 120 zakupow zrobie w 4
    miesiace i juz jest darmowa + Citi (aktualnie musze zrobic 2400 zl
    rocznie, wiec to jeden wiekszy zakup), limit nedzny ale po nowym roku
    moze wystapie o zaswiadczenie o zarobkach, wiec byc moze mi podwyzsza
    (starczy mi 5-6k na tej karcie, jako ze tak czy inaczej to bedzie karta
    awaryjna, przy okazji zamienie ja na jakas karte partnerska).

    I w ten oto sposob, uzyskalem 2 darmowe KK, obydwie calkiem fajne
    (szkoda ze obydwie to VISA, byc moze rozwiazaniem jest przejscie w Citi
    na MC ale nad tym sie nie zastanawialem poki co bo mam MC w Millenium) i
    spelniajace calkowicie moje wymagania.

    Jakas trzecia tez bede mial, ot tak zeby miec (aktualnie mam ich 5-6
    wiec niebawem zaczne zamykanie).

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2007-12-07 21:14:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Gru, 18:31, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Nie wygoda tylko jedna z mozliwosci. Ja akurat robie ok. 30 zakupow
    > karta w miesiacu, wiec 4 miesiace uzywania karty Multi i mam ja darmowa.

    Ciekawa alternatywa wymuszajac raczej wiernosc karcie :)
    W porownaniu do 4-5 transakcji dajacych niektore darmowe KK w BZWBK,
    zmusza do przerzucenia calosci zakupow na ta karte - przynajmniej u
    statystycznego klienta.

  • 15. Data: 2007-12-07 21:32:38
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > W Citi podobno (na podstawie cytowanych na grupie informacji z
    > citiphone) ten minimalny limit kwotowy jest brany pod uwage przy
    > "intensywnym korzystaniu z karty".
    > Tak wiec nie wiem, czy pojedyncza transakcja zalatwi sprawe.

    Dzwonilem do nich ze rezygnuje z karty. Zostalem zwolniony z oplaty w
    roku kolejnym i w kazdym nastepnym jesli wydam karta 2400 zl rocznie.

    > Ja juz mam swoj tercecik Citi+Moneypl +Polbank i kosztem 25 zl
    > rocznie(Polbank) powinienem miec zaspokojone kompleksowo potrzeby
    > karciane.

    Ja mam koszt 0 zl rocznie :)

    --
    Mithos

  • 16. Data: 2007-12-07 21:38:19
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

  • 17. Data: 2007-12-07 21:59:47
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Gru, 22:32, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Dzwonilem do nich ze rezygnuje z karty. Zostalem zwolniony z oplaty w
    > roku kolejnym i w kazdym nastepnym jesli wydam karta 2400 zl rocznie.

    Mi potwierdzili pisemnie, ze mam karte bezplatna do polowy 2010 roku.
    Ty tez masz potwierdzenie na pismie?

    > Ja mam koszt 0 zl rocznie :)

    Polbank nie ma zadnych zwolnien, a zalezy mi na ich KK (raty + dobre
    przeliczniki zagraniczne). Stad te 25 zl rocznie, gdy przeluze wydana
    darmo KK.

    Za wyjatkiem Goldow Citi, wciskanych co poniektorym na sile do
    bezplatnego lezenia w szufladzie, nie ma chyba zadnej KK, ktora mozna
    miec na stale przedluzana za darmo bez korzystania - przynajmniej o
    tych parametrach, ktore potrzebowalem (przeliczniki,
    niskooprocentowane raty).

  • 18. Data: 2007-12-07 22:21:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Mi potwierdzili pisemnie, ze mam karte bezplatna do polowy 2010 roku.
    > Ty tez masz potwierdzenie na pismie?

    Nie mam. Powiedzieli ze nie daja. Mam sie powolywac na dane osoby, z
    ktora rozmawialem oraz na dzien i date rozmowy (mam to zapisane gdzies).
    Zreszta tak czy inaczej bede zmienial typ karty, wiec pewnie bede ww.
    zwolnienie z oplaty potwierdzal.

    > Polbank nie ma zadnych zwolnien, a zalezy mi na ich KK (raty + dobre
    > przeliczniki zagraniczne). Stad te 25 zl rocznie, gdy przeluze wydana
    > darmo KK.

    Nie uzywam rat. W razie czego na moich KK tez sa jakies raty.

    Potrzebujemy KK do czegos innego :)

    --
    Mithos

  • 19. Data: 2007-12-07 23:12:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Gru, 23:21, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    >Nie uzywam rat. W razie czego na moich KK tez sa jakies >raty.

    Napisalem "niskooprocentowane raty" ;)

    > Potrzebujemy KK do czegos innego :)

    Oczywiscie.
    Sztuka dobrac do swoich potrzeb :)

  • 20. Data: 2007-12-09 17:15:12
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 07 Dec 2007 23:21:12 +0100, Mithos napisał(a):

    > Zreszta tak czy inaczej bede zmienial typ karty, wiec pewnie bede ww.
    > zwolnienie z oplaty potwierdzal.

    Kolega też chciał w Citi Visę zmienić na MC i mu się nie udało - ma
    dwie :)

    Xenocide