  • 1. Data: 2009-03-15 08:29:46
    Temat: Program do zarzadzania kontami w e-banku?
    Od: "Camis" <c...@d...plUSUN_$TO$.INVAL>

    Witam, poszukuje programu który co jakiś czas zalogowałby się bo mojego
    banku i sprawdził saldo itp.. Oczywiście od razu z powiadomieniem.

    Chodzi o bank bzwbk, wiem ze kiedyś istniał taki program dla mbanku...

  • 2. Data: 2009-03-15 09:27:12
    Temat: Re: Program do zarzadzania kontami w e-banku?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Camis" <c...@d...plUSUN_$TO$.INVAL> napisał w wiadomości
    pl...
    > Witam, poszukuje programu który co jakiś czas zalogowałby się bo mojego
    > banku i sprawdził saldo itp.. Oczywiście od razu z powiadomieniem.
    >
    > Chodzi o bank bzwbk, wiem ze kiedyś istniał taki program dla mbanku...

    jeśli chodzi o banki to należy ufać tylko sobie

  • 3. Data: 2009-03-15 10:23:50
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    On 15 Mar, 09:29, "Camis" <c...@d...plUSUN_$TO$.INVAL> wrote:
    > Witam, poszukuje programu który co jakiś czas zalogowałby się bo mojego
    > banku i sprawdził saldo itp.. Oczywiście od razu z powiadomieniem.
    >
    > Chodzi o bank bzwbk, wiem ze kiedyś istniał taki program dla mbanku...

    Tutaj masz:
    http://www.bankonet.pl/?ids=508

    Obsługuje wiele banków.

    Program w miarę aktualny - ostatnia zmiana styczeń 2009.

  • 4. Data: 2009-03-15 11:30:33
    Od: "Camis" <c...@d...plUSUN_$TO$.INVAL>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał(a):
    > Użytkownik "Camis" <c...@d...plUSUN_$TO$.INVAL> napisał w wiadomości
    pl...

    > jeśli chodzi o banki to należy ufać tylko sobie

    Paranoikiem nie jestem, pieniedzy mi nikt nie podprowadzi, mam token + sms
    kody