  • 1. Data: 2004-07-08 16:59:10
    Temat: Program do finansów osobistych
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Znacie jakiś dobry program do zarządzania finansami osobistymi? Tzn. coś takiego
    co umożliwiałoby ewidencję codziennych wydatków i wpływów, lokat, kredytów,
    funduszy, kart kredytowych itp. Im więcej opcji tym lepiej.

  • 2. Data: 2004-07-08 17:16:50
    Temat: Re: Program do finansów osobistych
    Od: "rsa127" <r...@n...gazeta.pl>

    "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    kredytów,
    > funduszy, kart kredytowych itp. Im więcej opcji tym lepiej.

    Używam od 9 lat Microsoft Money. Chyba jedyny znany mi dobry i działający
    program tej firmy. Mam w nim wszystkie wydatki, wpływy, karty, kredyty itp.
    Mnóstwo zestawień w róznych okresach z rozbiciem na kategorie, symulacje
    kredytów, emerytury i wiele, wiele innych. Ja mam jeszcze wersję MS Money
    95. Poźniejsze są bardzie rozbudowane (ale chyba za bardzo skomplikowane).

  • 3. Data: 2004-07-08 17:48:32
    Od: "radar" <_sara_@_post.pl_>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    kredytów,
    > funduszy, kart kredytowych itp. Im więcej opcji tym lepiej.

    freeware - AceMoneyLite, jest nawet polonizacja
    jestem BARDZO zadowolony

    --
    radar

  • 4. Data: 2004-07-08 18:47:54
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Użytkownik Sławomir Szyszło napisał:
    > Znacie jakiś dobry program do zarządzania finansami osobistymi? Tzn. coś takiego
    > co umożliwiałoby ewidencję codziennych wydatków i wpływów, lokat, kredytów,
    > funduszy, kart kredytowych itp. Im więcej opcji tym lepiej.

    Excel.
    Nie wiem jak trzeba mieć pokręcone finanse, żeby
    używać czegoś więcej niż 2-3 arkuszy.
    Zresztą pomysł ewidencji _każdego_ wydatku
    nie jest zbyt mądry.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    jakub.kowalczuk [at] interia (KROPKA) pl

  • 5. Data: 2004-07-08 18:53:43
    Od: "radar" <_sara_@_post.pl_>

    Użytkownik "Kuba" <k...@a...w.sygnaturce.pl> napisał w wiadomości

    > Excel.

    Wystarczy darmowe OpenOffice. Po co strzelać do komara z armaty.

    --
    radar

  • 6. Data: 2004-07-08 18:56:29
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Kuba napisał:

    > Excel.

    Jako jedyny słuszny arkusz kalkulacyjny ?
    Hmm ... i to opinia od użytkownika Mozilla/5.0 ... No tak :P ale na
    Windows :P

    P.S.
    Niektórzy lubią arkusze kalkulacyjne właśnie z bajeranckimi nakładkami
    takimi jak mają właśnie to programy ... Dla mnie też przejrzystą formę
    ma MM aniżeli arkusz kalkulacyjny w stanie surowym ;)

    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg
    WWW (co? gdzie? w Przemyślu): http://www.przemysl-przemysl.prv.pl
    Wejdź i nakarm głodne dziecko ! => http://www.pajacyk.pl/

  • 7. Data: 2004-07-08 19:58:30
    Od: Marek Chłopek <e...@g...pl>

    Sławomir Szyszło wrote:

    > Znacie jakiś dobry program do zarządzania finansami osobistymi? Tzn. coś
    > takiego co umożliwiałoby ewidencję codziennych wydatków i wpływów, lokat,
    > kredytów, funduszy, kart kredytowych itp. Im więcej opcji tym lepiej.

    quicken (wystarczy nawet ten w wersji z 98 roku - w sumie nawet był lepszy
    bo miał mniej wodotrysków niż wersja 2004).

    z darmowych to gnu-cash, ale chyba tylko na linux'a.
    --
    Marek Chłopek

  • 8. Data: 2004-07-08 20:42:11
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Użytkownik Stasio Podróżnik napisał:

> [...]

    Dobra, niech Ci będzie :)

    powinno być: "dowolny arkusz kalkulacyjny",

    Choć przyznać należy, że słowo Excel stało się już
    chyba synonimem dla "arkusz kalkulacyjny" (może powinno
    się już pisać 'excel'?).

    No ale już zrobiło się NTG.

  • 9. Data: 2004-07-08 21:15:53
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Kuba napisał:
    > powinno być: "dowolny arkusz kalkulacyjny",
    >
    > Choć przyznać należy, że słowo Excel stało się już
    > chyba synonimem dla "arkusz kalkulacyjny" (może powinno
    > się już pisać 'excel'?).

    A jeszcze nie tak dawno synonimem arkusza kalkulacyjnego był Lotus 1-2-3...

    K.

  • 10. Data: 2004-07-09 05:54:19
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

> [...]

    > Nie wiem jak trzeba mieć pokręcone finanse, żeby
    > używać czegoś więcej niż 2-3 arkuszy.
    > Zresztą pomysł ewidencji _każdego_ wydatku

    ja też korzystam z excela, ale mam jeden drobny problem

    ponieważ muszę panować nad moim debetem/kredytem (aby nie przekroczyć
    dostępnych środków na kartach i w linii odnawialnej) planuję większe wydatki
    budżetowe kilka miesięcy do przodu

    jak w excelu zrobić cykliczny wydatek ?
    dodatków musi być możliwość co jakiś czas modyfikowania jego wartości

    --
    pozdrawiam
    plusz