eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPróg kwotowy & płatność kartą › Re: Próg kwotowy & płatność kartą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Próg kwotowy & płatność kartą
    Date: Thu, 9 Aug 2007 08:16:28 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <f9ebfp$ph9$1@inews.gazeta.pl>
    References: <f...@b...prochu> <f9d9p0$cri$1@pippin.nask.net.pl>
    <f9dg2o$rj8$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010215076.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1186640185 26153 84.10.215.76 (9 Aug 2007 06:16:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Aug 2007 06:16:25 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-User: macka
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:422575
    [ ukryj nagłówki ]

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    news:f9dg2o$rj8$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Klient roszczenia na sprzedawcy dochodzić nie może, ale spokojnie może
    > swoje roszczenie skierować do swojego banku. Zapłacił za kartę, zapewniono
    > go w umowie, że będzie honorowana na jakiś tam zasadach, a tu się okazuje,
    > że chała. Musiał płacić gotówką, po którą do najbliższego bankomatu
    > pojechać taksówką. Są realne straty.

    Hehehe.... a czytajes kiedys umowe i regulamin karty platniczej? Nie
    spotkalem jeszcze karty w przypadku ktorej nie byloby podobnego niz ponizej
    wylaczenia...

    mBank nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z okoliczności
    niezależnych od mBanku, takich jak:

    1.. działanie sił wyższych,
    2.. odmowa akceptacji karty przez punkt akceptujący lub bankomat,
    3.. brak autoryzacji danej transakcji,
    4.. decyzje i zarządzenia organów władzy i administracji państwowej,
    5.. awarii systemu, awarii lub nieprawidłowego funkcjonowania urządzenia
    akceptującego karty,
    6.. innych przyczyn niezależnych od mBanku.
    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1