eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblemy z placeniem telefonem › Re: Problemy z placeniem telefonem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!aioe.org!peer01.ams4!p
    eer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    Subject: Re: Problemy z placeniem telefonem
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5f0ae499$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <5f0b0b7d$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sun, 12 Jul 2020 18:05:21 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.10.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <d...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 47
    Message-ID: <5f0b34c0$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
    X-Trace: 1594569920 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17346 80.53.118.49:56640
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3321
    X-Received-Body-CRC: 2949685196
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:652247
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-07-12 o 17:12, Dawid Rutkowski pisze:

    >> Jest spora grupa klientów, którzy nie ineteresują się mechanizmem jak to
    >> działa-
    >> telefon ma zapłacić za bilet i koniec.
    >
    > Uuu, to jest tak zwany "bold" client ;>
    > Niech więc będzie twardy i pokaże bankowi, co nim myśli - i zmieni bank.

    Ten klient nie ma problemu z rezygnacją z usługi.
    Millennium, które nie umiało nawet zaproponować działającej aplikacji
    zostało porzucone.
    Akurat Inteligo ma inne zalety, dla których chwilowo rezygnacja
    jest mało prawdopodobna.

    > Tak to jest być "pionierem nowych technologii", szczególnie tych, co się nie
    przyjęły, bo marnie zrobione.
    > Sam pikacz pomysł rewela - ale w telefonie marny. Marna jest też nędzna dostępność
    breloczków itp., bo pikanie kartą jest średnie.
    >
    > Skarbonka pisze, jak jest (chyba że kłamie).
    > A co kieli napisać?
    > Mogli, że problemu nie ma, zmień kliencie roszczeniowy telefon, bo to twoja wina.
    > Ew. że naprawią jak naprawią.
    > A Ty masz pretensje za wyjaśnienia - choć zgodzę się, że laikowi nic nie powiedzą.

    Ja tych wyjaśnień po prostu też nie rozumiem.
    Liczyłem właśnie na Ciebie, że napiszesz jakoś po ludzku co powoduje te
    problemy.
    Ewentualnie z czym je powiązać, bo wcześniej (nie pamiętam
    od kiedy tak się dzieje, ale co najmniej od miesiąca) działało bez
    problemów wszędzie
    a żona płaci tylko telefonem i ostatnio już tylko tą kartą - choć w
    sumie jest to zamknięty krąg jakichś kilkunastu czy kilkudzięcsięciu
    miejsc, które stale odwiedza.



    > Co do nowego banku do pikania telefonem:
    > - santander - jako jedyny ma własne HCE z darmowymi "wirtualnymi" debetówkami -
    oraz google pay (ale tu trza mieć plastik) - konto darmowe,
    > - mille - apka własna, wymaga wpływu 1k (ale skoro masz płacić to i tak trzeba) i 1
    transakcji na miesiąc - dodatkowo darmowa debetówka i wszystkie bankomaty
    > - mbank - wymagana 1 transakcja, tylko google pay.
    >

    Te trzy propozycje zupełnie nie pasują do profilu użytkownika.
    Santander nie - chyba z politycznych powodów
    Mille - z tej karty właśnie zrezygnowała
    Mbank - zamknięty już dawno, bank z interfejsem dla dwunastolatków odpada.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1