  • 1. Data: 2002-10-13 09:19:44
    Temat: Problemy z INGBankOnline
    Od: "Piotrek" <p...@h...pl>

    Mam problem z wejsciem na strone ssl.bsk.com.pl. Wyswietlaja sie wszystkie
    elementy, ale nie wyskakuje okienko z logowaniem. Byc moze przyczyna jest
    format dysku lub zmiana systemu (z 2000 na XP), a moze zmiana polaczenia z
    netem (z modemu na kabel). Bede wdzieczny za pomoc.

    Piotrek

  • 2. Data: 2002-10-13 10:33:53
    Temat: Re: Problemy z INGBankOnline
    Od: "Habier" <m...@i...pl>

    Ja tez mam taki problem.
    Wg mnie to moze byc problem z ich serwerem, z Twoim firewallem albo cholera
    wie z czym jeszcze.
    Czasami juz trace cierpliwosc, ale za 10 razem (cialgle Refresh) czasami za
    5 wyskakuje koienko i mozna
    wreszcie wpisac uprgnione dane i zobaczyc jak bardzo jest sie biednym :)

    pzdr

    Habier

  • 3. Data: 2002-10-14 17:25:58
    Od: "oks" <p...@i...pl>

    Witam. Mam ten sam problem. Zmieniłem system z Win 98 na XP i pojawił się
    problem. Może trzeba zmienić coś w ustawieniach?

  • 4. Data: 2002-10-14 21:08:36
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]
    > format dysku lub zmiana systemu (z 2000 na XP), a moze zmiana polaczenia z
    > netem (z modemu na kabel). Bede wdzieczny za pomoc.

    Sprawdź w innym terminie.
    Ostatnio bardzo powolny jest dostęp
    XP nie ma tu nic do rzeczy, jesli wszystko inne się wyświetla

  • 5. Data: 2002-10-16 06:44:10
    Od: "Iwona" <m...@p...onet.pl>

    Czy masz zainstalowaną virtualną maszynę javy (VMJ)-miałam taki sam problem
    (XP). Pewien uczynny człowiek, zwany Sławkiem podesłał mi wersję
    instalacyjna i jest o.k. Mogę podesłać-ale pliczek ma ok 5MB.
    pozdrawiam
    Iwona

  • 6. Data: 2002-10-16 07:38:57
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Iwona" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (XP). Pewien uczynny człowiek, zwany Sławkiem podesłał mi wersję
    > instalacyjna i jest o.k. Mogę podesłać-ale pliczek ma ok 5MB.

    Napewno ma , skoro tylko czeka na okienko logowania. Inaczej BSK chciałby
    ściągac javę.
    choćby stąd, dla tych co jeszcze nie mają:

    ftp://ftp.msinfo.pl/dodatki/java/

  • 7. Data: 2002-10-16 13:43:04
    Od: "Piotrek" <p...@h...pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ściągac javę.
    > choćby stąd, dla tych co jeszcze nie mają:

    Probowalem zarowno z maszyna MS jak i z firmy Sun. I niestety nic.
    Pozostanie mi tylko laczyc sie z bankiem przez modem :(((

  • 8. Data: 2002-10-16 14:30:33
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Probowalem zarowno z maszyna MS jak i z firmy Sun. I niestety nic.
    > Pozostanie mi tylko laczyc sie z bankiem przez modem :(((

    A przez modem działa ????
    Moze winny jest twój dostawca internetu?

  • 9. Data: 2002-10-21 20:54:41
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "berdycz" napisał w wiadomości ...

    > Użytkownik "Piotrek" <p...@h...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A przez modem działa ????
    > Moze winny jest twój dostawca internetu?

    Windows to takie bydlę, któremu nie jest obojętne co,
    i w jakiej kolejności było instalowane. Ideałem byłoby
    zainstalowanie XP na W98 (z działającą Javą). Jeśli jednak
    instalowałeś XP od zera, a następnie coś tam i coś tam,
    oraz MS Javę, to najprostsze będzie ponowne zainstalowanie XP
    i maszyny MS przed instalacją innego oprogramowania.
    Powinno pomóc. Na pocieszenie - nie tylko Ty masz kłopoty
    z XP.