  • 1. Data: 2002-12-10 19:45:03
    Temat: Problemy przez 24 h w Lukasie
    Od: "Kruszak.i" <k...@w...pl>

    w ciągu najbliższych 24 godzin mogą wystąpić trudności związane z
    zalogowaniem się do LUKAS e-Banku.
    Klientom, którzy korzystają z e-Banku, a w tym czasie nie będą mogli się
    zalogować:

    nie będą pobierane opłaty za przelewy i zlecenia dokonywane w placówkach
    bankowych i przez telefon (LUKASlinia 0800 66 00 11);
    oprocentowanie lokat zakładanych w placówkach i przez telefon będzie
    podwyższone o 0,3% (zgodnie z tabelą oprocentowania dla lokat zakładanych
    przez internet).
    Serdecznie przepraszamy za utrudnienia.
    Zespół LUKAS Banku

  • 2. Data: 2002-12-10 23:20:01
    Temat: Re: Problemy przez 24 h w Lukasie
    Od: p...@p...onet.pl

    OBY TAK DALEJ, BRAWO !!!

    DS

  • 3. Data: 2002-12-11 06:25:45
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Dzisiaj zalogowałem się do Lukasa z tokenem bez najmniejszych problemów.

    Ale godne pochwały posunięcie z tym czasowym zniesieniem opłat i
    podwyższeniem % na lokatach dla pozostałych kanałów w przypadku
    przewidywanych problemów.

    Tak powinno być w każdym banku!

    --
    Robert

  • 4. Data: 2002-12-11 07:04:40
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dzisiaj zalogowałem się do Lukasa z tokenem bez najmniejszych problemów.

    A ja na odmiane nie moge sie zalogowac. Powod: "token zwariowal". Na
    wyswietlaczu migaja wszystkie kreski, 8 osemek i jakies cyfry po lewej
    stronie wyswietlacza. Nic sie nie zmienia poza miganiem. Nie wiem kiedy to
    sie dokladnie stalo, ale objaw podobny jest do sytuacji w ktorej wyjmniemy i
    wlozymy baterie w zegarku. Dodam, ze token ma kilka miesiecy, wiec bateria
    raczej sie nie wyczerpala. Nie byl on przeze mnie rozkladany na czynniki
    pierwsze ani traktowany jakimikolwiek czynnikami stresogennymi, typu woda,
    czy ekstremalna temperatura.
    Czy ktos juz mial podobne problemy?
    Czy w lukasie potraktuja to jako zniszczenie tego cacka i bede musial
    zaplacic prowizje, czy jest to tylko chwilowa niezdolnosc (popsucie?)?

    Waldek

  • 5. Data: 2002-12-11 07:23:17
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:at6o29$5ji$1@flis.man.torun.pl, bwwald wrote:

    > A ja na odmiane nie moge sie zalogowac. Powod: "token zwariowal". Na
    > wyswietlaczu migaja wszystkie kreski, 8 osemek i jakies cyfry po lewej
    > stronie wyswietlacza.

    U mnie OK.
    Sprawdz, czy nie jest w poblizu silnego źródła promieniowania EM.

    > kiedy to sie dokladnie stalo, ale objaw podobny jest do sytuacji w
    > ktorej wyjmniemy i wlozymy baterie w zegarku

    Czy i jak długo przechowywałeś token na dworze ostatnio (ekstremalnie niskie
    temp. bardzo obniżają napięcie baterii)?

    > Czy w lukasie potraktuja to jako zniszczenie tego cacka i bede musial
    > zaplacic prowizje, czy jest to tylko chwilowa niezdolnosc (popsucie?)?

    Nie sądzę, żeby próbowali sugerować, że to Ty zniszczyłeś, ale nie daj się.
    Prawdopodobnie wymienią Ci od ręki. Zadzwoń do ulubionego oddziału zapytać,
    telefony do oddziałów poznańskich znajdziesz bez trudu w TPDitel
    (korzystałem, dzwoniłem).

    --
    Robert

  • 6. Data: 2002-12-11 07:48:42
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    > U mnie OK.
    > Sprawdz, czy nie jest w poblizu silnego źródła promieniowania EM.
    Nie ma :-), oprocz ekranu i zasilacza komputera.

    > Czy i jak długo przechowywałeś token na dworze ostatnio (ekstremalnie
    niskie
    > temp. bardzo obniżają napięcie baterii)?
    Co prawda przebywałem wczoraj pod "golym niebem" ok 1.5 h, ale token
    znajdowal sie w wewnetrznej kieszeni. IMHO tam temperatura nigdy nie spada
    ponizej 273 K, chyba, ze "pogloski o mojej smierci nie sa przesadzone" ;-)))

> [...]
    zapytać,
    > telefony do oddziałów poznańskich znajdziesz bez trudu w TPDitel

    Dzieki za rady. Gdy znajde troche czasu zadzwonie.

    Waldek

  • 7. Data: 2002-12-11 11:37:10
    Od: "Gall" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Kruszak.i" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oprocentowanie lokat zakładanych w placówkach i przez telefon będzie
    > podwyższone o 0,3% (zgodnie z tabelą oprocentowania dla lokat zakładanych

    Szanowny Zespole Lukas Banku!!!!!
    Jestem bardzo wdzięczny na powyższą informację. Jednak myślę że nie wszyscy
    klienci Lukas Banku czytają grupę pl.biznes.banki. Zastanawiam się więc
    dlaczego nie ma jej na głównej stronie www. Lukas Banku. Powyższą informację
    umieściliście na stronie która się otwiera po zalogowaniu, i chwała wam za
    to, tylko komu jest ona potrzebna? Dla kogoś kto się zalogował, jest zbędna.
    Natomiast jeśli ktoś nie może się zalogować, nie ma możliwości się z nią
    zapoznać. Jeśli się mylę - proszę o sprostowanie.
    Życzę dalszego dobrego samopoczucia.
    Gall

  • 8. Data: 2002-12-11 19:59:22
    Od: "Marcin_" <t...@w...pl>

    Witam

> [...]
    > oprocentowanie lokat zakładanych w placówkach i przez telefon będzie
    > podwyższone o 0,3% (zgodnie z tabelą oprocentowania dla lokat zakładanych

    Bylem wlasnie dzisiaj rana w placowce zeby wplacic na konto pieniazki i sie
    spytalem czy nadal sa te problemy z zalogowaniem , to mi mila pani
    odpowiedziala ze zadnych problemow nie mam i moge spokojne z e-konta
    korzystac prze Internet. Wierzac w to poszlem do pracy , chcaclem zrobic
    przelew i niestety nie dalo sie zalogowac (lacze SDI). Po 3 godzinach prob
    sprubowalem sie polaczyc przez zwykly modem i wszystko chodzilo jak nalezy,
    ciekawe od czego to zalezy bo SDI i modem to przeca TPSA.

    Marcin P.

  • 9. Data: 2002-12-11 20:02:35
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:at85gm$gdt$1@news.onet.pl, Marcin_ wrote:

> [...]
    > SDI). Po 3 godzinach prob sprubowalem sie polaczyc przez zwykly modem
    > i wszystko chodzilo jak nalezy, ciekawe od czego to zalezy bo SDI i

    Ale ten sam komputer, czy różne? Jeśli różne, szukaj przyczyn w komputerach.

    Ja dzis sie 3 razy logowalem, definiowalem i redefiniowałem bez zadnych
    utrudnien, wiec jestem nieco rozczarowany, bo bank obiecywał problemy ;P

    --
    Robert

  • 10. Data: 2002-12-11 20:15:40
    Od: "Marcin_" <t...@w...pl>

> [...]
    >
    > Ja dzis sie 3 razy logowalem, definiowalem i redefiniowałem bez zadnych
    > utrudnien, wiec jestem nieco rozczarowany, bo bank obiecywał problemy ;P

    W pracy ten sam komp. Prze net (SDI + router) i mbank i inteligo chodzilo, a
    lukas nie , ostatnio jak wchodzilem jakis miesiac temu bylo wszystko ok.
    Nastepnie zainstalowalem w tym kompie modem i szlo sie do lukasa zalogowac i
    mogle np zrobic przelew czyli wszystko bylo ok. Dlatego jestem troche
    zdziwiony ta sprawa, wyglada jakby klopoty z laczami a bo co.

    Marcin P.