  • 1. Data: 2002-12-10 17:49:57
    Temat: Pobieranie zapłat z zagranicy, płatnych kartą kredytową
    Od: Kuba <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    Zamierzam rozpoczac sprzedaz licencji na wlasny program przez
    Internet. Najlepiej byloby, gdyby klienci mogli placic za licencje
    karta kredytowa a program pobierac przez siec. Mam mala, 1-osobowa
    dzialalnosc, w Polsce sprzedaja przewaznie firmom, na przelew lub za
    pobraniem. Ale przy eksporcie platnosc karta bylaby duzo prostsza.
    Prosze poradzcie, jak to zorganizowac, czy sa firmy autoryzujace (w
    miare tanio) karty przy malej liczbie transakcji ? Co polecacie,
    Polcard, eService, moze cos innego ?
    Przepraszam za moze niezbyt fachowe pytania, ale jestem informatykiem
    a nie bankowcem, choc nie ukrywam, ze jak potrzebuje kasy, to lece do
    banku :-)

    Pozdrawiam,

    Kuba

  • 2. Data: 2002-12-12 11:03:42
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 10 Dec 2002 18:49:57 +0100, Kuba <k...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >Prosze poradzcie, jak to zorganizowac, czy sa firmy autoryzujace (w
    >miare tanio) karty przy malej liczbie transakcji ? Co polecacie,

    http://www.kartybankowe.net/akcept-f.html

    Do wyboru masz Polcard, eCard i CitiConnect

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 3. Data: 2002-12-12 11:06:12
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

  • 4. Data: 2002-12-12 11:06:51
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > http://www.kartybankowe.net/akcept-f.html

    Wojtku, ale warto by uaktualnic dane
    :-)

    M.

  • 5. Data: 2002-12-12 11:32:52
    Temat: Re: Pobieranie zapłat z zagranicy, płatnych kart? kredytow?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 12 Dec 2002 12:06:51 +0100, "Maciej Bebenek"
    <m...@U...TO.komorka.org> wrote:

    >Wojtku, ale warto by uaktualnic dane
    >:-)

    ta wiem, musze opisac Amexa do eService i POSy Citi Card Acceptance
    (czy tak oni ot nazywaja) ?
    BTW, gdzie na stronie WWW Citka sa o tym jakies informacje ?

    Cos jeszcze trzeba uaktualnic ?

  • 6. Data: 2002-12-12 12:16:56
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Do wyboru masz Polcard, eCard i CitiConnect

    Z tym że ogólny minus jest chyba taki, że w/w umożliwiają tylko płatności
    w złotówkach, a to dla większości potencjalnych klientów dosyć egzotyczna
    waluta niestety.
    Chyba, że nie wiem o innych opcjach ?

    Pix

  • 7. Data: 2002-12-12 12:28:59
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Dec 12, 2002 at 01:16:56PM +0100, pix wrote:

    >Z tym że ogólny minus jest chyba taki, że w/w umożliwiają tylko płatności
    >w złotówkach, a to dla większości potencjalnych klientów dosyć egzotyczna
    >waluta niestety.

    Coz, oba zyja w polsce i obciazac musza zgodnie z polskim prawem. Niestety.

    >Chyba, że nie wiem o innych opcjach ?

    Podczepic sie pod jakies zagramaniczne systemy? Nie wiem czy sie da,
    ale np. www.gpayments.com (australia) to jeden z ciekawszych.

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-12-12 12:38:29
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Podczepic sie pod jakies zagramaniczne systemy? Nie wiem czy sie da,
    > ale np. www.gpayments.com (australia) to jeden z ciekawszych.

    THX za link. Będę musiał sobie dokładnie poczytać.
    A może znasz cos bliższego, np. ze stefy euro ?

    Pix