  • 1. Data: 2008-04-14 21:07:49
    Temat: Problem z wejsciem na https://www.mbank.com.pl - Firefox
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Probuje, kombinuje i nie daje rady :)

    Dzialalo na FF 2.0.0.12 ale przestalo - nie zauwazylem czy przestalo
    dzialac na 12 czy moze przestalo dzialac od razu po instalacji
    2.0.0.13 czy moze na 13 tez dzialalo a potem przestalo. W opcjach FF
    nic nie przestawiałem. Jednego dnia dzialalo, drugiego juz nie.

    Przy probie wejscia na https://www.mbank.com.pl mam komunikat "Program
    Firefox nie może nawiązać bezpiecznego połączenia z witryną
    www.mbank.com.pl, ponieważ używa ona protokołu bezpieczeństwa, którego
    obsługa nie została włączona."

    W narzedzia->opcje->zaawansowane->szyfrowanie mam zaznaczone:
    [v] włącz obsługę SSL 3.0 [v] włącz obsługę TLS 1.0

    Z IE7 wchodzi bez problemu na strone logowania.
    Adres www.mbank.com.pl prowadzi do 193.41.230.81

    Z innych komputerow gdzie korzystam na FF 12/13 nie ma takich
    problemow - przy tej samej konfiguracji SSL/TLS (oba wlaczone).

    Moze macie jakis pomysl co sie moglo *samo* popsuc ;)

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 2. Data: 2008-04-14 21:42:11
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 14-04-2008 o 23:07:49 WAM <n...@n...nopl.pl> napisał:

    > Probuje, kombinuje i nie daje rady :)

    Mnie po ostatniej przerwie konserwacyjnej przestało działać automatyczne
    wpisywanie hasła (ctrl+enter) w operze.
    A co do twojego problemu to pod FF loguję się bez problemu.

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://pl.opera.com/

  • 3. Data: 2008-04-15 12:45:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jooseff" op.t9mekl02lakizb@maciej

    > Mnie po ostatniej przerwie konserwacyjnej przestało działać automatyczne
    > wpisywanie hasła (ctrl+enter) w operze.

    Bo Opera tak ma. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 4. Data: 2008-04-15 16:05:59
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 15-04-2008 o 14:45:26 Eneuel Leszek Ciszewski

    > Bo Opera tak ma. :)

    Do soboty nie miała :(

  • 5. Data: 2008-04-19 11:02:02
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 14 Apr 2008 23:07:49 +0200, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

> [...]
    >
    >W narzedzia->opcje->zaawansowane->szyfrowanie mam zaznaczone:
    >[v] włącz obsługę SSL 3.0 [v] włącz obsługę TLS 1.0
    Znalazlem. W about:config mialem ustawione
    security.ssl3.rsa_rc4_128_md5 false
    security.ssl3.rsa_rc4_128_sha false

    Przestawienie dowolnej jednej z powyzszych na true spowodowalo ze
    zaczelo dzialac. Tylko pytanie kto to przestawil wczesniej na false.
    Ja na pewno nie a nikt inny przy komp. nie siedzial...

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 6. Data: 2008-05-07 19:09:21
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 15-04-2008 o 14:45:26 Eneuel Leszek Ciszewski

    > Bo Opera tak ma. :)

    A nie ma ;)
    Wystarczy kliknąć różdżkę (wanda) i jest ok.
    mBankowy javascript przechwytuje Enter i od razu wysyła formularz.
    Tak po prostu.

  • 7. Data: 2008-05-08 06:31:35
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "jooseff" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wystarczy kliknąć różdżkę (wanda) i jest ok.
    > mBankowy javascript przechwytuje Enter i od razu wysyła formularz.

    Niestety są strony gdzie klikanie różdżki też nie pomaga. Trochę
    to denerwujące, przydałaby się dokładniejsza konfiguracja w Operze,
    np pozwalająca wyłączyć automatyczne klikanie enter po wpisaniu
    loginu i hasła.
    Strony niebankowe - na bankowych nie używam automatycznych narzędzi
    do haseł, bo nie jest to zdrowe :)

    Miroo

  • 8. Data: 2008-05-08 08:38:04
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 08-05-2008 o 08:31:35 Miroo <m...@R...o2.pl> napisał:

> [...]
    > loginu i hasła.
    > Strony niebankowe - na bankowych nie używam automatycznych narzędzi

    Powoli się robi NTG ale podaj jakieś przykłady - rzucę okiem.

  • 9. Data: 2008-05-09 06:18:53
    Temat: Re: Problem z wejsciem na https://www.mbank.com.pl - Firefox [OT]
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    > Powoli się robi NTG ale podaj jakieś przykłady - rzucę okiem.

    Ojej, nie pamiętam... jedna mnie wyjątkowo wkurza, ale to strona
    w firmowym intranecie, więc nie bardzo zobaczysz.

    Miroo