eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem z obciazeniem na karcie › Re: Problem z obciazeniem na karcie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "mmmc" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.rec.turystyka.tramping,pl.rec.turystyka.zorganizowana
    Subject: Re: Problem z obciazeniem na karcie
    Date: Tue, 4 Apr 2006 21:18:59 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <e0ugui$2b6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <e0rpvl$72i$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: abmw134.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1144178450 2406 83.7.242.134 (4 Apr 2006 19:20:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Apr 2006 19:20:50 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 0613-0, 2006-03-28), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:382234 pl.rec.turystyka.tramping:115241
    pl.rec.turystyka.zorganizowana:54544
    [ ukryj nagłówki ]


    > Konczac transakcje, po podaniu danych karty (inteligo) system wygenerował
    > informacje o dokonaniu rezerwacji i koniecznosci odbioru papierowego w
    > biurze podrozy (nie wygenerowal biletu elektronicznego).
    >
    > Sprawdzam na koncie - zablokowana jest kwota srodkow rownowazna cenie
    > biletu.
    >
    > Skontaktowalem sie z biurem tych linii lotniczych gdzie dowiedzialem sie,
    > ze oni wystawia papierowy bilet i sciagna z karty, ktorej dane podalem w
    > rezerwacji, koszt biletu.
    >

    Witam !

    Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale po pierwsze kupowałeś bilet na stronie
    internetowej biura podróży (jakiego?). Wiec biuro obciazy Cie za ten bilet i
    pewnie wysle go pocztą. Po drgie dzwoniles do linni i z tego co piszesz
    linia wystawiła ten bilet po raz drugi , czy tak jest ???
    Jezeli tak jest to wyglada ze kupiles sobie dwa bilety.

    Nie chce Cie straszyć ale problem bedzie jak, to sa bilety niezwracalne
    wiec wtedy masz dwa miejsca w samolocie, bo zapewne odzanczyleś, że
    zapoznałeś sie z warunkami biletu.

    Dlaczego sprawe załatwiasz z jednym( biuro podróży) a dzwonisz do
    drugiego(linia lotnicza).

    Pozdrawiam

    MMMC


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1