eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Problem z mlinia › Re: Problem z mlinia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!news.nask.pl!news.us.edu.pl!news.igo.katowi
    ce.pl!f47.n484!f128.n480!not-for-mail
    From: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Problem z mlinia
    Date: Tue, 19 Feb 02 00:03:00 +0100
    Organization: MM_Point,2:480/128.9
    Lines: 28
    Message-ID: <1...@p...f128.n480.z2.ftn>
    References: <3...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: linux.igo.katowice.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: uranos.cto.us.edu.pl 1014337514 29168 195.82.162.68 (22 Feb 2002 00:25:14
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@u...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: 22 Feb 2002 00:25:14 GMT
    X-FTN-CHRS: Latin-2 3
    X-FTN-ORIGCHRS: FIDOMAZ 2
    X-FTN-AREA: PL.BIZNES.BANKI
    X-FTN-REPLY: news.onet.pl e04d157f
    X-FTN-MSGID: 2:480/128.9 3c719779
    X-FTN-Tearline: (none)
    X-FTN-Origin: MM_Point,2:480/128.9 (2:480/128.9)
    X-FTN-SEEN-BY: 480/112 128 484/47 999 4500
    X-FTN-PATH: 480/128 484/47 999
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:165308
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello All!

    18 Feb 02 11:09, minik pisal do All:

    m> Konsultant zweryfikowal moje dane i polaczyl. Niestety ku mojemu
    m> zaskonczeniu ponownie (po raz trzeci) polaczylem sie z konsulatnem.
    m> Wyjasnilem ze nastapila chyba jakas pomylka bo zamist do serwisu
    m> automatycznego polaczylem sie do konsultanta. Przelaczono mnie
    m> ponownie z tym samym efektem! Po raz czwarty polaczylem sie z
    m> konsultantem - mila pania, ktora powiedziala, ze WNIOSKU NIE MA.

    Awaria systemu. - a przecież się nie przyznają, że system we wspamiałym mBanku
    leży... stąd:

    m> Pani zamilkla na pare minut i probowala mnie poinformowac iz ktos do
    m> 14 dni sie ze mna styknie. Poprosilem o polaczenie z przelozonym. Pani
    m> zamilkla na pare minut a nastepnie oznajmila ze do 2 dni skontaktuje
    m> sie ktos ze mna w celu podania nr rachunkui nadania hasla inetowego.

    Trzeba było zadzwonic ponownie za kilka godzin i jak gdyby nigdy nic próbować
    użyć serwisu automatycznego. Może do tego czasu nadworny informatyk opanował
    sytuacje... :)

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

    --

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1