eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Problem z mlinia › Re: Problem z mlinia
  • Data: 2002-02-18 23:03:00
    Temat: Re: Problem z mlinia
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hello All!

    18 Feb 02 11:09, minik pisal do All:

    m> Konsultant zweryfikowal moje dane i polaczyl. Niestety ku mojemu
    m> zaskonczeniu ponownie (po raz trzeci) polaczylem sie z konsulatnem.
    m> Wyjasnilem ze nastapila chyba jakas pomylka bo zamist do serwisu
    m> automatycznego polaczylem sie do konsultanta. Przelaczono mnie
    m> ponownie z tym samym efektem! Po raz czwarty polaczylem sie z
    m> konsultantem - mila pania, ktora powiedziala, ze WNIOSKU NIE MA.

    Awaria systemu. - a przecież się nie przyznają, że system we wspamiałym mBanku
    leży... stąd:

    m> Pani zamilkla na pare minut i probowala mnie poinformowac iz ktos do
    m> 14 dni sie ze mna styknie. Poprosilem o polaczenie z przelozonym. Pani
    m> zamilkla na pare minut a nastepnie oznajmila ze do 2 dni skontaktuje
    m> sie ktos ze mna w celu podania nr rachunkui nadania hasla inetowego.

    Trzeba było zadzwonic ponownie za kilka godzin i jak gdyby nigdy nic próbować
    użyć serwisu automatycznego. Może do tego czasu nadworny informatyk opanował
    sytuacje... :)

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

    --

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1