eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Problem z ING
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 1. Data: 2005-03-02 12:54:49
    Temat: Problem z ING
    Od: "Entliczek Pentliczek" <p...@g...pl>

    Witam,

    Dzisiaj, czyli 02.03.2005 dostałem pocztą list od ING nakazujący wpłate w
    oddziale banku pewnej kwoty. Podstawą jest: 30.04.2004 dokonałem zakupu w
    sklepie kartą Maestro. 09.09.2004 zamknąłem konto w tym banku. W liście jest
    napisane, że transakcja została zaksięgowana już po zamknięciu konta oraz to,
    że zamykając konto zgodziłem się zwrócić tę kwotę. OK, może być i tak. Czy
    jest jakaś szansa na uniknięcie zapłaty tej kwoty? Jak to jest możliwe że
    przez 10 miesięcy nie udało się zaksięgować tej operacji? Kurde, jeszcze
    chwila, a założę sobie jakiś oscylator w ING.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2005-03-02 13:14:01
    Temat: Re: Problem z ING
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-03-02, Entliczek Pentliczek <p...@g...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Dzisiaj, czyli 02.03.2005 dostałem pocztą list od ING nakazujący wpłate w
    > oddziale banku pewnej kwoty. Podstawą jest: 30.04.2004 dokonałem zakupu w
    > sklepie kartą Maestro. 09.09.2004 zamknąłem konto w tym banku. W liście jest
    > napisane, że transakcja została zaksięgowana już po zamknięciu konta oraz to,
    > że zamykając konto zgodziłem się zwrócić tę kwotę. OK, może być i tak. Czy
    > jest jakaś szansa na uniknięcie zapłaty tej kwoty? Jak to jest możliwe że
    > przez 10 miesięcy nie udało się zaksięgować tej operacji? Kurde, jeszcze
    > chwila, a założę sobie jakiś oscylator w ING.
    1. Wpłaty prawie na pewno nie unikniesz
    2. W 99% wypadków to nie wina, że transakcję są tak późno rozliczane, tylko
    akceptanta karty ..czasami sklepu..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE


  • 3. Data: 2005-03-02 13:24:17
    Temat: Re: Problem z ING
    Od: "Entliczek Pentliczek" <p...@g...pl>

    Witam,

    Marcin Jurczuk <m...@t...pl> napisał(a):

    > 1. Wpłaty prawie na pewno nie unikniesz
    > 2. W 99% wypadków to nie wina, że transakcję są tak późno rozliczane, tylko
    > akceptanta karty ..czasami sklepu..
    Zapłacić to mogę zapłacic, to nie była duża kwota. Ale coś mi się zdaje że te
    operację już zaksięgowaną widzialem w systemie INGBankOnline. Teraz do tego
    systemu nie mam juz dostępu i nie mogę tego sprawdzić.
    Czy może się zdarzyć, że bank księguje tę operację drugi raz, bo sklep się
    pomylił i wysłał coś ponownie?

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 4. Data: 2005-03-02 13:37:32
    Temat: Re: Problem z ING
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Entliczek Pentliczek" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:d04eq1$a67$1@inews.gazeta.pl...
    > Marcin Jurczuk <m...@t...pl> napisał(a):
    >
    > > 1. Wpłaty prawie na pewno nie unikniesz
    > > 2. W 99% wypadków to nie wina, że transakcję są tak późno rozliczane,
    tylko
    > > akceptanta karty ..czasami sklepu..
    > Zapłacić to mogę zapłacic, to nie była duża kwota. Ale coś mi się zdaje że
    te
    > operację już zaksięgowaną widzialem w systemie INGBankOnline. Teraz do
    tego
    > systemu nie mam juz dostępu i nie mogę tego sprawdzić.

    No to masz problem.
    bo jesli nie jestes w stanie przedstawic dowodu, ze zaplaciles to musisz
    teraz zaplacic.
    I dlatego pomimo wszystko warto miec papierowe wyciagi robione co miesiac.

    > Czy może się zdarzyć, że bank księguje tę operację drugi raz, bo sklep się
    > pomylił i wysłał coś ponownie?

    Moze byc, choc zdarza sie duzo rzadziej niz zaksiegowanie operacji z
    kilkumiesieczna zwloka...

    --
    Pozdrowienia
    ---
    Slawek Kos --> s...@p...com



  • 5. Data: 2005-03-02 13:50:07
    Temat: Re: Problem z ING
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    Ja ostatnio udałem się do ING aby zamknąć rachunek karty "Podróżnika" i za
    kilka dni przysłali mi wyciąg papierowy za cały ten okres ważności karty.
    Więc chyba po zamknięciu konta przysłali papierowe wyciągi?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz N.



  • 6. Data: 2005-03-02 14:23:27
    Temat: Re: Problem z ING
    Od: "Entliczek Pentliczek" <p...@g...pl>

    Witam,

    Grzegorz Niedzwiecki <n...@a...sggw.waw.pl> napisał(a):

    > Ja ostatnio udałem się do ING aby zamknąć rachunek karty "Podróżnika" i za
    > kilka dni przysłali mi wyciąg papierowy za cały ten okres ważności karty.
    > Więc chyba po zamknięciu konta przysłali papierowe wyciągi?
    Ja miałem studenckie konto z lwem. Ponoć co miesiąc powinienem otrzymywać
    wyciagi - przez 9 miesięcy utrzymywania konta nie dostałem żadnego. Po
    zamknięciu konta również nie otrzymałem żadnych historii transakcji. Więc
    papierowych podstaw do reklamacji nie posiadam. Chyba zapomnę o tym banku i
    zapłacę tę kwotę.

    Dziekuję za odzew. Pozdrawiam,
    Krzysiek

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 7. Data: 2005-03-02 14:53:05
    Temat: Re: Problem z ING
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Grzegorz Niedzwiecki napisał(a):
    > Ja ostatnio udałem się do ING aby zamknąć rachunek karty "Podróżnika" i za
    > kilka dni przysłali mi wyciąg papierowy za cały ten okres ważności karty.
    > Więc chyba po zamknięciu konta przysłali papierowe wyciągi?

    Ha...a ja już 2 razy zamykałem konto karty której ważność skończyła się
    1,5 roku temu. I dalej widze to konto w INGonline.


    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    interesujesz się turystyką? zapraszam na moje strony:
    www.goscinni.betacom.pl - darmowe noclegi!! na zasadzie wymiany adresów
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica
    ogłoszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy', rozkład PKS Katowice


  • 8. Data: 2005-03-02 16:00:20
    Temat: Re: Problem z ING
    Od: "KUB'a" <k...@t...pl>


    Użytkownik "Entliczek Pentliczek" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:d04i8v$r9g$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > Grzegorz Niedzwiecki <n...@a...sggw.waw.pl> napisał(a):
    >
    > > Ja ostatnio udałem się do ING aby zamknąć rachunek karty "Podróżnika" i
    za
    > > kilka dni przysłali mi wyciąg papierowy za cały ten okres ważności
    karty.
    > > Więc chyba po zamknięciu konta przysłali papierowe wyciągi?
    > Ja miałem studenckie konto z lwem. Ponoć co miesiąc powinienem otrzymywać
    > wyciagi - przez 9 miesięcy utrzymywania konta nie dostałem żadnego. Po
    > zamknięciu konta również nie otrzymałem żadnych historii transakcji. Więc
    > papierowych podstaw do reklamacji nie posiadam. Chyba zapomnę o tym banku
    i
    > zapłacę tę kwotę.
    >

    Czy nie jest przypadkiem tak, ze w momencie uruchomienia INGBankOnline
    Slaski zaprzestaje przesylania papierowych wyciagow ?

    KUB'a



  • 9. Data: 2005-03-02 21:44:19
    Temat: Re: Problem z ING
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 2 Mar 2005 12:54:49 +0000 (UTC), "Entliczek Pentliczek"
    <p...@g...pl> wrote:

    >że zamykając konto zgodziłem się zwrócić tę kwotę. OK, może być i tak. Czy
    >jest jakaś szansa na uniknięcie zapłaty tej kwoty? Jak to jest możliwe że

    tak, ale może Ci się to nie spodobać: umrzyj :-)
    --
    Jarek Andrzejewski


  • 10. Data: 2005-03-02 21:45:03
    Temat: Re: Problem z ING
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 2 Mar 2005 13:24:17 +0000 (UTC), "Entliczek Pentliczek"
    <p...@g...pl> wrote:

    >Zapłacić to mogę zapłacic, to nie była duża kwota. Ale coś mi się zdaje że te
    >operację już zaksięgowaną widzialem w systemie INGBankOnline. Teraz do tego
    >systemu nie mam juz dostępu i nie mogę tego sprawdzić.

    nie masz papierowych wyciągów? Możesz o nie poprosić.
    --
    Jarek Andrzejewski

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1