  • Data: 2006-07-18 19:28:56
    Temat: Re: Problem z BIK-em
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Sylwek" <s...@p...onet.pl> writes:

    > Wiesz co, wydanie 3,5 zł na list polecony, to chyba nie są koszty nie
    > do udźwignięcia przez bank :-) Nie sądzisz chyba, że migałbym się
    > od spłaty 10 zł ?

    Zrozum ze bank nie ma do Ciebie pretensji. Oni pewnie tam machneli
    reka na te 10 zl. W BIKu pewnie byles caly czas, tyle ze sie
    zadluzenie zmniejszalo. No i zmniejszylo sie, do 10 zl.

    To co bank, w ktorym chcesz teraz wziac kredyt, zrobi z ta informacja
    to juz inna sprawa. Rownie dobrze jak na takie cos moze zwrocic
    uwage na brak krawatu.

    Co mial zrobic tamten bank? Poswiadczyc nieprawde?

    > A tak swoją drogą bank ma zarabiać kasę a niepodjęcie próby
    > wyegzekwowania ode mnie zaległości, to chyba podpada pod
    > niegospodarność :

    Watpliwe. Poza tym moze nie chceli Ci psuc humoru? Skad mogli wiedziec
    ze wyniknie z tego jakis problem. To nie oni go spowodowali.

    > Już dostałem limit w banku dla, którego 10 zł w BIK-u nie było
    > przeszkodą i zaakceptował moją historię z PKO.
    > Tak więc wszystko zależy chyba od zdrowego rozsądku. Tym bardziej,
    > że na wstępie powiedziałem, że figuruję w BIK i skąd sie tam
    > wziąłem.

    Oczywiscie. Masa ludzi splacajacych kredyty w terminie tez jest
    w BIKu. Mysle ze czesto moze to pomoc w uzyskaniu kolejnego
    kredytu.
    --
    Krzysztof Halasa