  • Data: 2006-07-19 20:33:02
    Temat: Re: Problem z BIK-em
    Od: "Sylwek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Bo wczesniej byl zapewne wpis, ze masz zadluzenie X > 10 zl, ale ze
    > jest splacane w terminie.

    Chyba mnie nie zrozumiałeś.
    Kredyt był do 2003 r., do sierpnia konkretnie. Od tego czasu
    kilkukrotnie byłem sprawdzany w BIK, m.in. przez PKO BP i City Bank.
    Przez ten okres nie było żadnej wzmianki o owych 10 zł i o niczym,
    co wpływałoby na moją wiarygodność. Pojawiła się dopiero teraz.
    Jakieś dwa miesiące temu, czyli prawie trzy lata po tym jak
    zakończyłem spłacać kredyt.

    Dla mnie EOT, bo to już robi się zbędne bicie piany :-)

    pozdrawiam
    Sylwek