  • 11. Data: 2005-01-08 21:55:51
    Temat: Re: Problem kredyt a baza dluznikow
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-08 22:48, Użytkownik K. K. napisał:

    > Odpowiedż- odmowa bez podania uzasadnienia. To dosłowny cytat. Nie muszą
    > podawać uzasadnienia, i czesto tak czynią. Szczególnie wtedy gdy
    > podpisanie umowy odbywa się przez jakiegoś pośrednika. W zasadzie wtedy
    > to standard. Tylko w cztery oczy można coś wydobyć, i to najczęściej
    > ustnie.

    Wiem, dlatego ciekawi mnie co Krab miał na myśli pisząc te wszystkie
    wspaniałości ;-)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 12. Data: 2005-01-08 22:52:10
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Marcin Nowakowski napisał(a):

    > Wiem, dlatego ciekawi mnie co Krab miał na myśli pisząc te wszystkie
    > wspaniałości ;-)

    Chyba to:

    > popros (pisemnie) o uzasadnienie na pismie

    IMHO Krab pisał o prośbie do banku, który umieścił żonę na liście
    dłużników, a nie do banku, który nie udzielił kredytu, ale może sam się
    wypowie ;-)

    --
    Marek

  • 13. Data: 2005-01-08 23:02:18
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-08 23:52, Użytkownik MarekM napisał:
    > IMHO Krab pisał o prośbie do banku, który umieścił żonę na liście
    > dłużników, a nie do banku, który nie udzielił kredytu, ale może sam się
    > wypowie ;-)

    Całkiem możliwe, ale IMHO najprościej poprosić o raporty BIK oraz
    MIG-BR i samemu zerknąć co tam jest. Dopiero później awanturować się w
    bankach :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 14. Data: 2005-01-08 23:44:34
    Od: "woy" <w...@s...napukel.tu>

    Choć kaszka zimna i pielucha mokra, to nasza pociecha, K. K., tak słodko
    gaworzy:

    > Gdy któreś z Was
    > narozrabiało w historii kredytowej, i to nawet przed zawarciem
    > małżeństwa, to niestety pozostaje odczekanie pięciu latek.

    Przy założeniu, że chodzi o bazę zewnętrzną. Bo jeżeli to ten sam bank,
    gdzie się narobiło kaszany, to można tkwić na czarnej liście dożywotnio
    i pozostaje szukanie innego banku po 5 latach.

    --
    woy
    (pisz do mnie tutaj: http://tinyurl.com/4696d )

  • 15. Data: 2005-01-09 09:18:31
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-to.pl> napisał w wiadomości
    > IMHO Krab pisał o prośbie do banku, który umieścił żonę na liście
    > dłużników, a nie do banku, który nie udzielił kredytu, ale może sam się
    > wypowie ;-)

    a niby po co - ja nie jestem walesa - zeby za mna tlumacz chodzil i
    wyjasnial co mam na mysli, a to ze jedno czy 2-gi malo kumate, szukajace
    jeno zwady i wyciagaja wnoski wg swojego schematu - to ich sprawa - mamy
    demokracje ponoc - wiec niech kazdy sobie wyciaga wnioski jakie sam chce -
    nigdy ich tutaj nie komentowalem i nie bede nadal tego czynil - ten jeden
    raz to taki przyplyw wiosennego humoru