  • 1. Data: 2005-01-08 15:49:12
    Temat: Zmiana Mbanku na VW Bank Direct
    Od: Piotr_Kraków <p...@t...pl>

    Witam serdecznie. Zamierzam przenieść swoje oszczędności z Mbanku do VW Bank
    Direct i tutaj powstaje pytanie czy warto? Czy mogę być pewny, że np. na
    drugi dzień od przelania kasy na konto e-direct VW Bank się nie rozpadnie
    itp? Po za tym wiele się naczytałem i nasłuchałem o tym całym offlineowym
    systemie transakcyjnym VW Bank Direct - czy ktoś z was mógł by mi powiedzieć
    na czym niby polega to cudo? Czy znacząco różni się niby taki system od
    systemu jaki oferuje Mbank? Czy można zrezygnować z comiesięcznych wyciągów
    bankowych?

    Pozdrawiam serdecznie czekając z niecierpliwością na odpowiedź.

  • 2. Data: 2005-01-08 16:26:41
    Temat: Re: Zmiana Mbanku na VW Bank Direct
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr_Kraków" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na czym niby polega to cudo? Czy znacząco różni się niby taki system od
    > systemu jaki oferuje Mbank? Czy można zrezygnować z comiesięcznych

    System VW nie jest znow taki okropny, moze troche niedopracowane sa zlecenia
    stale, ale do zakladania lokat szczegolnie tych krotkoterminowych jest
    calkiem OK. No i przelewy sa bezplatne w porownaniu do mBanku. Dostaniesz
    token, nie ma kodow jednorazowych i lepiej bo kazdy przelew trzeba
    podpisywac tokenem a nie jak w mBanku, ze przelewy zdef. mozna sobie
    wykonywac tylko po zalogowaniu. Osobiscie polecam jako drugie konto. W
    mBanku nie likwiduj, mozesz zawsze trzymac troche kasy, chociazby np. na
    platnosci mtransferem itp., konto jest bezplatne, ale slabo oproc., takze
    jak potrzebujesz je zasilic to nie ma wiekszego problemu i z VW za darmo
    sobie przelewasz do mBanku. Zaloz sobie od razu e-direct do ktorego
    dostaniesz karte VE i token oraz dodatkowo Pluskonto, ktore bedziesz mogl
    obslugiwac przez ten sam login.
    Nie wiem na czym polega ten offline, VE blokuje trans. bezgotowkowe(zbiorcza
    blokada), kiedys nie blokowalo wyplat z bankomatow, ale teraz chyba sie cos
    pozmienialo i tez je zablokowuje(tu nie jestem pewien bo ostatnio nie bralem
    z bankomatu z ich karty).

  • 3. Data: 2005-01-08 16:27:48
    Od: "qbczyk" <q...@w...pl>

> [...]
    wyciągów
    > bankowych?
    >
    > Pozdrawiam serdecznie czekając z niecierpliwością na odpowiedź.

    Z tego co przeczytałem na stronie vwbanku, miesięczny wyciąg rachunku jest
    bezpłatny, a zrezygnowac niewiem czy mozna z tego.

  • 4. Data: 2005-01-08 16:37:56
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "qbczyk" <q...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Z tego co przeczytałem na stronie vwbanku, miesięczny wyciąg rachunku jest
    > bezpłatny, a zrezygnowac niewiem czy mozna z tego.

    Mozna zrezygnowac z wyciagow, wystarczy wyslac poczta wewn. po zalogowaniu
    maila o rezygnacji z wyciagow do lokat, kont itd. Wyslale juz dawno i nie
    dostaje zadnych wyciagow.

  • 5. Data: 2005-01-08 17:25:13
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    Krzysztof wrote:

    > oraz dodatkowo Pluskonto, ktore bedziesz mogl
    > obslugiwac przez ten sam login.
    ale token jest platny? :>
    a oprocentowanie jest porównywalne na emax i emax+

> [...]
    > pozmienialo i tez je zablokowuje(tu nie jestem pewien bo ostatnio nie bralem

    na tym ta offlinowosc polega, że np. wypłata z bankomatu 4 grudnia,
    a w historii pojawia sie:
    data transakcji 8 gru, data waluty 4 gru.
    W mbanku blokada jest zanim zdążysz wrócić z zakupów :)

    pozdrawiam
    Ralf

  • 6. Data: 2005-01-08 17:32:30
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > Mozna zrezygnowac z wyciagow, wystarczy wyslac poczta wewn. po zalogowaniu
    > maila o rezygnacji z wyciagow do lokat, kont itd. Wyslale juz dawno i nie
    > dostaje zadnych wyciagow.
    A w czym przeszkadza wyciag ???

  • 7. Data: 2005-01-08 17:46:42
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ralf" <r...@i...bezspamu.pl> napisał w wiadomości
    > na tym ta offlinowosc polega, że np. wypłata z bankomatu 4 grudnia,
    > a w historii pojawia sie:
    > data transakcji 8 gru, data waluty 4 gru.
    > W mbanku blokada jest zanim zdążysz wrócić z zakupów :)

    To w koncu blokuje kwote wybrana z bankomatu czy nie? W przypadku trans.
    bezgotowkowej jest blokada. Kiedys w aktualnosciach byly opisane zmiany
    dotyczace funkcjonowania kart i blokowania trans. Blokady mialy byc on-line.
    Jak to wyglada w praktyce? Poza tym mnie off-line (jezeli nawet jest w
    przypadku bankowatow) tak nie przeszkadza. Wole darmowe przelewy i lepiej
    oproc. lokaty. Kazdy bank ma swoje zalety i wady. A po drugie to kto komu
    broni miec po kilka kont w roznych bankach i uzywac ich do tego , do czego
    sie najlepiej nadaja. Zasada jest prosta, wyciagnac z banku jak najwiecej
    mozna, tj. darmowe przelewy, wys. oproc. , itd.

  • 8. Data: 2005-01-08 19:47:14
    Od: nod <n...@o...pl>

    Użytkownik Adam napisał:

[...]

    a w czym pomaga? bo osobiście mi ta makulatura jest niepotrzebna...