  • 1. Data: 2002-03-08 15:49:42
    Temat: Problem inteligo -> multi
    Od: "Marek N." <m...@k...chip.pl>

    Witam,

    Poniewaz na gwalt potrzebny mi kredyt odnawialny w koncie, postanowilem
    zalozyc sobie konto Ja w Multi i na podstawie historii rachunku z Inteligo
    wystapic o kredyt odnawialny. Wszystko byloby pieknie, gdyby Inteligo za te
    5,99 przysylalo historie rachunku podstemplowana i podpisana, bo takiej
    formy wymaga Multi...
    I tu mam problem, bo nie wiem co robic. Moze ktos mi cos poradzi.

  • 2. Data: 2002-03-08 16:05:14
    Temat: Re: Problem inteligo -> multi
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Marek N." <m...@k...chip.pl> wrote in message
> [...]
    > formy wymaga Multi...
    > I tu mam problem, bo nie wiem co robic. Moze ktos mi cos poradzi.

    A co Ci poradzili konsultanci Inteligo?

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-03-08 16:09:43
    Od: "Marek N." <m...@k...chip.pl>

    | A co Ci poradzili konsultanci Inteligo?

    Heh, ze ono podpisuje i pieczetuja tylko miesieczne wyciagi z konta.
    Co wychodzi mi w kosztach tak:

    7 (bo tyle czasu mam rachunek) * 2 (mam dwa rachunki, z ktorych chce
    historie) * 5,99 = 83,86...
    A to troche duzo...

    Pozdrawiam,
    Marek Nowakowski

  • 4. Data: 2002-03-08 16:36:17
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    > Heh, ze ono podpisuje i pieczetuja tylko miesieczne wyciagi z konta.
    > Co wychodzi mi w kosztach tak:

    Ha! A mi powiedziano, że nawet tego nie podbijają i pieczętują :-))) Tylko
    opinię o kliencie.

    To jest problem w Multi. Pozostaje Ci jak najszybciej przelewać pensję do
    Multi. 3 miesiące to nie jest długo :-)

    K. Kowalski

  • 5. Data: 2002-03-08 16:45:53
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> wrote in message
    > Ha! A mi powiedziano, że nawet tego nie podbijają i pieczętują :-))) Tylko
    > opinię o kliencie.

    Ach i zapomniałem napisać, że złożyłem na to oficjalną reklamację :-))) Też
    Ci radzę złożyć - zobaczymy jak zareagują :-)

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 6. Data: 2002-03-08 16:52:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Ha! A mi powiedziano, że nawet tego nie podbijają i pieczętują :-))) Tylko
    > opinię o kliencie.

    Hehe.. a co jest na stemplu BGB czy Inteligo? ;)

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza