  • 1. Data: 2003-12-22 20:17:57
    Temat: Prezent od VW :)
    Od: "AL" <a...@t...pl>

    Hi
    Wlasnie dostalem kartke z zyczeniami a w srodku bodajze karta telefoniczna
    tpsy 30 minut/impulsow?
    Tylko mnie tak lubia czy wszyscy dostali? :)

    Pozdrawiam
    Al

  • 2. Data: 2003-12-22 21:21:08
    Temat: Re: Prezent od VW :)
    Od: "m@rkop" <m...@p...spam.pl>

    Dnia 22-12-2003 o 21:17:57, *AL* napisał(a):

    > Tylko mnie tak lubia czy wszyscy dostali? :)

    Ja tam nic nie dostałem ;(
    BTW jakie masz konto?

    --
    Pozdrawiam świątecznie :)
    m@rkop

  • 3. Data: 2003-12-22 21:45:31
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "AL" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Wlasnie dostalem kartke z zyczeniami a w srodku bodajze karta telefoniczna
    > tpsy 30 minut/impulsow?
    > Tylko mnie tak lubia czy wszyscy dostali? :)

    Zaraz napisze Robert 'mkarta' i spyta, czy można to wyłączyć poczta
    wewnętrzną. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 4. Data: 2003-12-22 22:14:57
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bs7ols$dod$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>:
    > Użytkownik "AL" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Zaraz napisze Robert 'mkarta' i spyta, czy można to wyłączyć poczta
    > wewnętrzną. :-)

    :)))))

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-12-22 22:15:52
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

> [...]
    > tpsy 30 minut/impulsow?
    > Tylko mnie tak lubia czy wszyscy dostali? :)

    Kiedy masz urodziny?

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 6. Data: 2003-12-23 07:12:19
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > tpsy 30 minut/impulsow?
    > Tylko mnie tak lubia czy wszyscy dostali? :)

    Mnie też lubią :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 7. Data: 2003-12-23 07:23:40
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bs8psk$o4l$...@n...onet.pl,
    Robert Wicik <N...@p...onet.pl>:
    > Użytkownik "AL" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mnie też lubią :-))

    A mnie na razie lubi Lukas - przyslali mi TOiP, info o Assistance i
    instrukcje, jak unikac nowo wprowadzanych oplat (!). Jest to bardzo sensowne
    (choc nie posuwaja sie do proponowania oscylatorow z mBankiem ;))). Poza tym
    krotki list, gdzie pisza czarno na bialym: beda nowe oplaty, ale jak
    bedziesz odpowiednio uzywac konta, to Cie nie dotkna. Zaskakujacy brak
    marketingowej sciemy! Dla mnie duzy "+" za otwartosc.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-12-23 15:26:32
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "AL" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Wlasnie dostalem kartke z zyczeniami a w srodku bodajze karta telefoniczna
    > tpsy 30 minut/impulsow?
    > Tylko mnie tak lubia czy wszyscy dostali? :)

    Ja jeszcze nie dostałem. :-(

    Ale dostałem kartkę świąteczną z inteligo. :-)

  • 9. Data: 2003-12-24 10:05:05
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    sensowne
    > (choc nie posuwaja sie do proponowania oscylatorow z mBankiem ;))).

    A mnie lubi i VW Bank, i Lukas Bank. Wczoraj wyjąłem ze skrzynki
    korespondencję od obu banków. Z VW jest karta, a z Lukas'a cały pakiet j.w.
    No i jeszcze dodatkowo nowy regulamin z Nordei.

    Wesołych Świąt
    kriskel

  • 10. Data: 2003-12-24 11:15:34
    Od: "m@rkop" <m...@p...spam.pl>

    Dnia 22-12-2003 o 22:21:08, *m@rkop* napisał(a):

    >Ja tam nic nie dostałem ;(

    Odwołuję swoje zeznania. Dziś nadszedł oczekiwany prezent :)

    --
    Pozdrawiam świątecznie :)
    m@rkop