  • 11. Data: 2017-09-28 12:52:16
    Temat: Re: Prepaidy
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-09-28 o 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Miroo b...@b...brak.i.juz ...

    > Zdefiniuj - bezpieczne.

    Bezpieczne = nie da się ściągnąć więcej kasy niż jest "na karcie". Takie
    było początkowe założenie kart prepaid, a teraz niekoniecznie tak jest.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2017-09-28 12:55:21
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-09-28 o 10:46, TM pisze:

    > Tym, że mogę tę kartę przekazać np. wnuczkom.

    Dostawałem prepaidy SODEXO w pracy i w regulaminie było, że OBOWIĄZKOWO
    należy je podpisać (po cholerę skoro jest pin?) i nie wolno nikomu
    udostępniać karty/pinu. To samo co w zwykłej karcie.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2017-09-28 18:40:10
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    W dniu 2017-09-28 o 12:29, J.F. pisze:
    > W prepaidzie w telefonie kto wie, czy nie tak samo.
    > "udalo sie panu zejsc na minus, prosimy doladowac lub zamkniemy nr".
    > To dawniej, bo teraz "pod rygorem egzekucji" :-)

    Po rejestracji ten numer trochę więcej dla mnie znaczy:) To fakt:)

    --
    t0maszek

  • 14. Data: 2017-09-28 20:01:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomaszek" napisał w wiadomości grup

    >Po rejestracji ten numer trochę więcej dla mnie znaczy:) To fakt:)

    Po rejestracji latwiej pozwac :-)

    J.

  • 15. Data: 2017-09-30 22:56:32
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...com>

    Użytkownik "TM" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Karty przedpłacone znikają. Ja mam do 10-2017. Czy są jakieś inne
    > możliwości, żeby na Allegro, E-Bay-u czy Ali płacić bezpiecznie, np.
    > z konta PeKaO SA.

    może neteller