  • 1. Data: 2017-09-27 11:01:28
    Temat: produkt oszczędnościowy dla małoletniego
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    cześć,
    czy ktoś może podpowiedzieć czy jest jakiś produkt będący sensowną
    skarbonką dla dziecka na którą można zapewnić regularny wpływ aby za
    conajmniej kilka, a bardziej - kilkanaście lat, mogło z tych środków
    skorzystać?

    Czyli warunek najlepiej taki:

    - nie zwykłe konto/rachunek dla dorosłego, jakich jest wiele
    - brak opłat
    - dostęp/zarządzanie przez oboje rodziców
    - w miare sensowne oprocentowanie /oczywiście w obecnej sytuacji
    na cuda tutaj nie ma co liczyć/.

    --

    memento lorem ipsum

  • 2. Data: 2017-09-27 11:25:54
    Temat: Re: produkt oszczędnościowy dla małoletniego
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Konta, które są sensu stricte własnością dziecka <13 lat oferuje tylko PKO/inteligo
    (choć to pewnie też jakaś fikcja prawna) - ale tam sensownego % nie dostaniesz.
    25 września w wątku "Konta dla 500+ ?" opisywałem coś, co się nazywa lokata "db Plan
    500+Premia" - odpowiadałoby Twoim wymaganiom (choć nie wiem, jak wysoki planujesz ten
    miesięczny regularny wpływ, tutaj sensownie jest do 500zł), a dostęp mogą mieć oboje
    rodzice, jeśli założycie sobie w db wspólne konto dbNet (bez debetówki darmowe - nie
    można założyć samej lokaty, wymagane jest również posiadanie konta).

  • 3. Data: 2017-09-27 12:11:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    debetówki darmowe - nie można założyć samej lokaty, wymagane jest również posiadanie

    PKO BP
    dlaczego nie? na początek dają 2,5% (kapitalizacja tygodniowa) do kwoty
    2500 zł + SKO drugie 2500 zł

    konta są prowadzone za darmo, do tego konto rodzica (aby mieć nad tym
    kontrolę) też bez żadnych opłat

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2017-09-27 12:13:22
    Od: ń <ń@ń.ń>

    W Skoku też <13 l.

    -----

  • 5. Data: 2017-09-27 15:18:29
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-09-27 o 11:01, elmer radi radisson pisze:
> [...]
    > skarbonką dla dziecka na którą można zapewnić regularny wpływ aby za
    > conajmniej kilka, a bardziej - kilkanaście lat, mogło z tych środków

    Produktów jest do wyboru, do koloru:
    https://www.google.pl/search?q=skarbonka&source=lnms
    &tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiG743vtsXWAhULZFAKHd_ICpAQ
    _AUICigB
    Jeśli potrzebujesz na kilkanaście lat, to pewnie trzeba szukać jakichś
    bardzo pojemnych.
    Rozumiem, że języka polskiego nie uważasz za obcy i odróżniasz produkt
    od usługi.
    Ostatnio namnożyło się nieuków, święcie przekonanych że banki nie
    świadczą usług tylko sprzedają produkty. :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 6. Data: 2017-09-27 16:01:30
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-09-27 15:18, Akarm wrote:

    > Rozumiem, że języka polskiego nie uważasz za obcy i odróżniasz produkt
    > od usługi.
    > Ostatnio namnożyło się nieuków, święcie przekonanych że banki nie
    > świadczą usług tylko sprzedają produkty. :D

    https://sjp.pwn.pl/szukaj/produkt.html
    <<wytwór (..) czyjegoś umysłu itp.>>
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Produkt_bankowy

    Wez moze idz i pouczaj wiewiorki w parku.

    --

    memento lorem ipsum

  • 7. Data: 2017-09-27 16:04:09
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Akarm wrote:

    [...]

    > Ostatnio namnożyło się nieuków, święcie przekonanych że banki nie
    > świadczą usług tylko sprzedają produkty. :D

    Uroda usenetu: trolle. Będziesz do znudzenia przy każdej okazji forsował
    jakieś swoje spojrzenie? Przecież to jest zupełnie niezgodne z tym, co można
    wyczytać w regulaminach wielu, wielu banków.

    Przykłady:
    https://www.pkobp.pl/media_files/6a4a71ca-37b7-4367-
    a8df-a8a543280e9f.pdf

    Wyszukaj sobie w tym dokumencie słowa produkt i usługa.

    --
    Wysłane z pola.

  • 8. Data: 2017-09-27 16:12:38
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-09-27 16:04, janek z pola wrote:

    > Uroda usenetu: trolle.

    To nawet nie troll tylko jakiś bot, który parsuje każde słowo
    i porównuje ze swoją bazą. Szkoda tylko, że taką kiepską 8)

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2017-09-27 17:03:36
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-09-27 o 16:04, janek z pola pisze:

    > Wyszukaj sobie w tym dokumencie słowa produkt i usługa.

    Tak to jest, kiedy świadectwa szkolne i dyplomy zdobywa się za pieniądze. :/
    Byłoby śmieszne, gdyby nie było tragiczne - większość nieuków będzie
    broniła swego nieuctwa wszelkimi możliwymi sposobami. Szkoda że nieuki z
    podobnym zacięciem nie przykładają się do nadrobienia luk w wiedzy.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 10. Data: 2017-09-27 18:12:19
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-09-27, Akarm <a...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Tak to jest, kiedy świadectwa szkolne i dyplomy zdobywa się za pieniądze. :/

    Tak jest jak niektóre tuptusie nie akceptują tego że język się zmienia,
    niezależnie od tuptania tuptusiów i nazywania ludzi nieukami. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com