  • 1. Data: 2017-09-28 09:15:50
    Temat: Prepaidy
    Od: TM <t...@p...onet.pl>

    Karty przedpłacone znikają. Ja mam do 10-2017. Czy są jakieś inne
    możliwości, żeby na Allegro, E-Bay-u czy Ali płacić bezpiecznie, np. z
    konta PeKaO SA.

  • 2. Data: 2017-09-28 09:33:47
    Temat: Re: Prepaidy
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-09-28 o 09:15, TM pisze:
    > Karty przedpłacone znikają. Ja mam do 10-2017. Czy są jakieś inne
    > możliwości, żeby na Allegro, E-Bay-u czy Ali płacić bezpiecznie, np. z
    > konta PeKaO SA.

    A czy prepaidy są rzeczywiście bezpieczne? Słyszałem odmienne opinie,
    przynajmniej dotyczące tych nieanonimowych.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2017-09-28 10:26:19
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A w czym prepaid, tym bardziej nieanonimowy, jest bezpieczniejszy od zwykłego konta z
    debetówką?
    Oczywiście na to konto nie przelewamy pensji, a jedynie zasilamy je przed transakcją
    - identycznie jak w przypadku pre-paida.

  • 4. Data: 2017-09-28 10:46:06
    Od: TM <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > Oczywiście na to konto nie przelewamy pensji, a jedynie zasilamy je przed
    transakcją - identycznie jak w przypadku pre-paida.

    Tym, że mogę tę kartę przekazać np. wnuczkom.

  • 5. Data: 2017-09-28 11:16:03
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 28 września 2017 10:46:07 UTC+2 użytkownik TM napisał:
    > Tym, że mogę tę kartę przekazać np. wnuczkom.

    Hmmm, trzeba by sprawdzić w regulaminie, ale wydaje mi się, że możesz, ale Ci nie
    wolno - identycznie jak z kartą z nazwiskiem.
    A już szczególnie teraz, gdy trzeba je rejestrować - różnica jest tylko w tym, że nie
    masz na karcie wypisanego nazwiska, co w dobie chip&pin przestaje mieć jakiekolwiek
    znaczenie.
    Zaś za danie i prepaida, i "zwykłej" debetówki wnuczkom odpowiadasz tak samo - jeśli
    z tego powodu będzie fraud, i bank to udowodni, to fraud pójdzie na Twoje konto.

    Ew. można jeszcze rozważyć ciekawą opcję, jaką jest w mBąku visa tymczasowa -
    dostajesz ją w oddziale przy otwieraniu konta i nie ma na niej nazwiska.

  • 6. Data: 2017-09-28 11:36:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >Oczywiście na to konto nie przelewamy pensji, a jedynie zasilamy je
    >przed transakcją - identycznie jak w przypadku pre-paida.

    A potem bedzie
    "stwierdzilismy debet na pana koncie prosimy o wyrownanie w terminie 7
    dni pod rygorem egzekucji".

    J.

  • 7. Data: 2017-09-28 11:54:06
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    > A w czym prepaid, tym bardziej nieanonimowy, jest bezpieczniejszy od zwykłego konta
    z debetówką?

    Na podstawie ING (temat nie dawno poruszałem na grupie) to chyba w niczym:(

    --
    t0maszek

  • 8. Data: 2017-09-28 12:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Miroo b...@b...brak.i.juz ...

    > A czy prepaidy są rzeczywiście bezpieczne?

    Zdefiniuj - bezpieczne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 9. Data: 2017-09-28 12:11:03
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    W dniu 2017-09-28 o 11:36, J.F. pisze:
    > A potem bedzie
    > "stwierdzilismy debet na pana koncie prosimy o wyrownanie w terminie 7
    > dni pod rygorem egzekucji".

    Dopóki nie spotkałem się z regulaminem w ING karty przedpłaconej to
    serio traktowałem kartę prepaid jak kartę prepaid w telefonie. Oj, jaki
    naiwny byłem... Lektura regulaminów uczy, przed podpisaniem czegokolwiek
    oczywiście, a nie po:)

    --
    t0maszek

  • 10. Data: 2017-09-28 12:29:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomaszek" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >serio traktowałem kartę prepaid jak kartę prepaid w telefonie. Oj,
    >jaki naiwny byłem... Lektura regulaminów uczy, przed podpisaniem

    W prepaidzie w telefonie kto wie, czy nie tak samo.
    "udalo sie panu zejsc na minus, prosimy doladowac lub zamkniemy nr".
    To dawniej, bo teraz "pod rygorem egzekucji" :-)

    J.