  • Data: 2015-02-25 20:39:48
    Temat: Re: Prawo w Polsce -- kolejny odcinek
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mchv1s$qr5$...@n...news.atman.pl

    > Gdzieś przeczytałem,

    I nie miałem na myśli 'Uważam, rze'.

    http://www.uwazamrze.pl/artykul/1122912/folwark-sado
    wy

    . 25.02.2015 .

    Folwark sądowy
    Jan Piński
    Polskie sądy są maszyną do niszczenia ludziom życia

    Bezkarność, bezmyślność, niekompetencja, cwaniactwo,
    korporacjonizm rozumiany jako ochrona członków własnej
    kasty zawodowej bez względu na koszty - to cechy polskiego
    sądownictwa. Większość Polaków to widzi, ale woli milczeć,
    bojąc się zemsty sędziów, którzy nie mają żadnych oporów,
    aby karać niepokornych i zmuszać ich do milczenia.
    W styczniu w tekście okładkowym "Nietykalni" opisaliśmy,
    jak sędziowie uczynili z Polski państwo bezprawia. To
    była mocna teza. Niektórzy uważali, że zbyt mocna i przerysowana.

    > że typowy polski sędzia jest ,,psem bogatego finansisty''
    > udzielającego kredytu. Autor artykułu dowodząc swej tezy, wykazał, iż masa
    > polskich sędziów wywodzi się z plebsu (troszkę na zasadzie: ,,nie matura,
    > lecz chęć szczera'') dążącego do awansu społecznego za wszelką cenę. Trudno
    > z tą tezą polemizować -- toż polską inteligencję tępili i Niemcy, i Rosjanie
    > (nie tylko Hitlerowcy i Bolszewicy) a po II Wojnie Świętej ;) ustrój polski
    > preferował ludowców/chłopów i klasę robotniczą, czyli nierzadko ludzi
    > pozbawionych korzenni moralnych. (przepraszam, jeśli kogoś ranię, ale
> [...]

    Na czasopismo natknąłem się dzisiaj przy okazji wizytowania sklepu
    położonego niedaleko poczty, na której odebrałem list polecony
    zawierający debetówkę BNP. :) [aby było OnT]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'