  • Data: 2012-02-20 16:31:04
    Temat: Re: Prasówka: nadregulacja KNF wg "Rzepy"
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zbyt dużo "moje" i "ja" w twojej argumentacji, by było ją można odnieść
    > do ogółu.

    I prawidłowo bo nie da się tego odnieść do ogółu.
    Każdy ma inne punkty odniesienia.
    Dlatego protestuję przeciwko nazywaniu kredytu ZŁEM z samej zasady.
    Trzeba tylko mieć trochę szarych w baniaku.
    Może gdyby moja pensja była tak samo europejska jak wydatki to
    zmieniłbym zdanie. Jak na razie się nie zanosi.

    PS. Żeby nie było...
    Ja pokazuję tylko że w tej nie równej walce ;-) Zadowolone mogą być obie
    strony a nie zawsze tylko jedna :-)